În contextul generat de evoluția pandemiei COVID-19 și în deplin acord cu măsurile impuse de către autorități, Rețeaua de sănătate Regina Maria le asigură abonaților posibilitatea de a accesa în continuare serviciile medicale de care au nevoie, prin platforma online Clinica Virtuală.

Consultațiile online sunt urmate de un raport medical complet care conține, după caz, și indicații de tratament acceptate în farmacii pentru procurarea rețetelor prescrise. Consultația este salvată în dosarul medical al abonatului, asigurând astfel continuitatea urmăririi medicale a pacientului. Momentan, serviciul beneficiază de disponibilitatea a peste 100 de medici, din numeroase specialități precum medicină internă, gastroenterologie, ORL, endocrinologie, pediatrie, dermatologie, psihologie pediatrică și consiliere nutriție.

În perioada imediat următoare capacitatea Clinicii Virtuale Regina Maria va crește considerabil, pe măsură ce mai mulți medici din Rețea își vor muta activitatea din cabinete în online.

Vezi și: Rețeaua de sănătate Regina Maria dă posibilitatea IMM-urilor să amâne plata abonamentelor medicale

”În cele mai grele perioade, medicina rămâne un domeniu vital, care trebuie să se adapteze, cu agilitate și responsabilitate, la toate provocările – chiar și la cele cu care ne confruntăm toți pentru prima dată. Suntem alături de pacienții și abonații noștri, pentru care am dezvoltat într-un timp extraordinar de scurt cea mai complexă soluție medicală virtuală de pe piață, conectată la istoricul medical al fiecărui pacient, cu consultații și recomandări care vor fi la rândul lor salvate în dosarul medical electronic al pacienților. În acest fel, asigurăm continuitatea îngrijirii medicale chiar și pe perioada izolării, pentru că sănătatea nu poate fi pusă pe pauză.”, declară Fady Chreih, CEO Rețeaua de sănătate Regina Maria.

Clinica Virtuală Regina Maria a fost lansată cu prioritate pentru abonați și testată într-un proiect pilot, iar în zilele următoare va fi accesibilă gradual tuturor companiilor abonate. În câteva zile, serviciul va deveni disponibil pentru toți pacienții Regina Maria, abonați sau neabonați.

Vezi și: Regina Maria prelucrează teste pentru depistarea noului coronavirus, la solicitarea statului

Aceasta poate fi accesată fără niciun cost suplimentar, conform abonamentului, direct din aplicația ”Contul meu”, atât din browserul calculatorului, cât și din aplicația mobilă. Discuția cu medicul va fi facilitată de Microsoft Teams, aplicație care se poate descărca gratuit înainte de consultație.

„Sunt momente în care fiecare dintre noi trebuie să contribuie cu cele mai bune abilități pe care le deține la siguranța și bunăstarea comunităților din care facem parte – și asta se aplică la fiecare dintre noi, dar și la companiile și organizațiile pe care le reprezentăm. Ultimele două săptămâni, dar și starea de maximă urgență provocată, au însemnat un adevărat efort inspirațional din partea tuturor celor implicați în dezvoltarea și implementarea acestei soluții, ajungând de la stadiul de idee la implementare în mai puțin de 10 zile. Este un angajament solid pe care ni l-am însușit, acela de a oferi infrastructura tehnologică necesară tuturor comunităților în care ne desfășurăm activitatea, sprijinind organizațiile să realizeze mai mult. Cu această ocazie, efortul nostru s-a concentrat pe sprijinul oferit pacienților pentru a primi sfaturi relevante de sănătate și pe sprijinul oferit medicilor de a oferi îngrijire la distanță, eliminând în același timp necesitatea de expunere și deplasare care pot fi evitate. Să poți realiza acest lucru este o contribuție mică, dar importantă, la bătălia continuă pe care profesioniștii noștri o duc în fiecare zi. ”, subliniază Violeta Luca, Director General Microsoft România.

Soluția de telemedicină Regina Maria se bazează pe o integrare aprofundată între aplicația internă a pacienților, echipele Medis și Microsoft pentru a oferi o experiență consistentă atât pentru pacienți, cât și pentru medici. Pacienții vor putea realiza o programare medicală online de pe desktop sau aplicația mobilă, dar și prin Call Center, programarea fiind ulterior confirmată printr-un e-mail cu o invitație de întâlnire pe aplicația Teams. La ora stabilită, atât medicii cât și pacienții vor intra în întâlnire, pe Teams, pentru o experiență față-în-față în timp real, doar dând click pe linkul din invitație. Integrarea cu aplicația Medis asigură că datele personale ale pacienților rămân sigure, protejate și actualizate la zi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri