8 Aprilie 2020

Bayer s-a alăturat campaniei #scutpentruspitale a Asociatiei “Zi de Bine” din România, cu o donatie de 386.000 de lei



Bayer s-a alăturat campaniei #scutpentruspitale a Asociatiei “Zi de Bine” din România, cu o donatie de 386.000 de lei.
Scopul donatiei este acela de a sprijini spitalele din România, oferindu-le teste de diagnostic, dezinfectanți, echipamente de protecție pentru medici, containere în care să amenajeze camerele de triaj, echipamente medicale pentru unitățile de terapie intensivă, etc.

"În următoarele zile, spitalele din România vor primi echipamente de protecție și echipament medical destinate profesioniștilor din domeniul sănătății, fiind un pas în lupta împotriva acestei boli care a schimbat viața românilor.

Prin această donație, Bayer își dorește să susțină activitățile de îngrijire a populației și să ajute la limitarea răspândirii virusului printre profesioniștii din domeniul sănătății. Ca jucător cheie și respectat din domeniul științelor vieții, Bayer va continua să se implice și să răspundă nevoilor spitalelor și profesioniștilor din domeniul sănătății din România.

“Colegii din România sunt dedicați menținerii aprovizionării cu medicamente, produse pentru sănătatea consumatorilor, dar și cu produse pentru pentru protecția plantelor sau semințe, susținând prin acțiunile lor misiunea noastră „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”. Ajutorul de urgență a fost menit pentru a sprijini în continuare spitalele și personalul din cadrul acestora în timpul crizei ”, spune Pascal Cassecuelle, Directorul General al Bayer România și Senior Bayer Representative pentru grupul de țări România / Bulgaria / Moldova.

România nu a ajuns încă la apogeul crizei, dar este deja puternic afectată de pandemia provocată de coronavirus. Spitalele se îndreaptă către limitele capacității lor, iar nevoile sistemului public de asistență medicală din întreaga țară devin din ce în ce mai vizibile în fiecare zi.

În acest context, fără echipamentul medical sau de protecție necesar, în România se poate prevedea o evoluție fulminantă a COVID-19 în viitorul apropiat.

Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită.

Totodată, Grupul îşi propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea şi să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Bayer s-a angajat să respecte principiile dezvoltării sustenabile, iar brand-ul Bayer este un etalon de încredere, autenticitate şi calitate, în întreaga lume. În anul fiscal 2019, Grupul avea aproximativ 104,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 43,5 de miliarde Euro. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,9 miliarde de Euro, iar cele cu Cercetarea şi Dezvoltarea la 5,3 miliarde de Euro.



Citeste si