Signal Iduna România susține procesul de combatere a noului coronavirus prin donarea de echipamente și consumabile medicale necesare către Institutul Național de Boli Infecțioase „Prof. Dr. Matei Balș”, aflat în prima linie în această luptă. Compania de asigurări completează, totodată, acțiunile întreprinse în această perioadă cu o serie de măsuri și beneficii pentru clienți, parteneri și angajați.

Echipamentele medicale și consumabilele sunt destinate secției de terapie intensivă din cadrul INBI „Prof. Dr. Matei Balș”, ajutând la administrarea controlată a medicației pentru pacienții infectați cu coronavirus și completând aparatura deja existentă în spital.

Venim în sprijinul cadrelor medicale şi al pacienţilor într-un moment fără precedent ce poate fi depășit doar printr-o atitudine proactivă și responsabilă la nivel colectiv. Dorim să mulțumim celor aflați în prima linie în această luptă. Ne bucurăm să oferim sprijin pentru traversarea mai ușoară a acestei perioade dificile

Tiberiu Maier, CEO SIGNAL IDUNA România

„Donația Signal Iduna sprijină personalul medical al Institutului în lupta cu SARS-CoV-2, facilitându-i activitatea de zi cu zi, de la patul bolnavului, pe secțiile clinice și în terapie intensivă. Un pacient ajuns la terapie intensivă poate avea nevoie simultan chiar de mai multe injectomate, prin care i se administrează medicație, substanțe de reechilibrare sau chiar nutriție” a declarat Prof. Dr. Adrian Streinu-Cercel, directorul INBI „Prof. Dr. Matei Balș”

Citește și: Cum văd românii asigurările de sănătate private: eu ce primesc înapoi dacă nu consum?

Alte măsuri întreprinse de Signal Iduna pe timp de pandemie

Declararea stării de urgență impune o atitudine responsabilă din partea tuturor. Donarea a fost doar una dintre acțiunile întreprinse pentru a sprijini comunitatea în lupta cu COVID-19. În această perioadă Signal Iduna a luat însă toate măsurile necesare și pentru a reduce riscul de îmbolnăvire în rândul angajaților și a familiilor acestora. Fiind o companie cu un grad ridicat de digitalizare, încă de la începutul lunii Martie, toate procesele operaţionale şi tehnice au fost relocate şi adaptate pentru ca întraga echipă să-și poată desfășura activitățile remote, de acasă.

Pentru Signal Iduna în calitate de lider al segmentului de asigurări de sănătate asimilabile activității de asigurări de viață, siguranţa şi sănătatea clienților este prioritatea numărul 1 în lupta cu noul coronavirus. Ca măsuri de sprijin pentru asigurați, a fost simplificat procesul de rambursare prin solicitarea unui număr redus de documente. De asemenea, documentația aferentă contractelor de asigurare este distribuită în această perioadă doar în format electronic.

Vezi și: COVID-19 | Evaluare medicală în doar 20 de minute. Asigurații Signal Iduna beneficiază de servicii medicale la distanță. Cum funcționează?

Din dorința de a oferi tuturor clienților acces la servicii medicale de calitate și tototdată de a crea o experienţă cât mai apropiată de cea pe care un pacient o are într-o clinică, Signal Iduna România a lansat serviciul medical de consultaţii la distanţă. Beneficiul este oferit gratuit asiguraţilor din portofoliul companiei pentru perioada în care este instituită starea de urgenţă, în contextul actual al pandemiei de COVID-19. Astfel, asigurații au posibilitatea să contacteze online sau la telefon, un medic specialist atunci când manifestă anumite simptome sau resimt schimbări în starea lor de sănătate. Bineînțeles, consultația este posibilă doar printr-o programare anterioară în Call Center-ul companiei sau prin aplicația mobilă Signal Care Assistant.

Dacă vrei să rămâi informat în această perioadă cu privire la noutățile despre asigurările private de sănătate, urmărește website-ul și paginile de Facebook și LinkedIn SIGNAL IDUNA.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri