În perioada martie-mai, comportamentul consumatorilor în vânzările din online s-a schimbat, astfel încât aceștia au alocat mai mult timp informării asupra produselor de îngrijire cosmetică, observându-se o creștere a coșului de cumpărături pe acest tip de produse, precum și o creștere totală de 57% a vânzărilor online față de o perioadă obișnuită.

’’Categoric, clienții și-au schimbat comportamentul cumpărăturilor online în această perioadă. În această perioadă, clienții noștri au avut pe de o parte mai mult timp de informare ca până acum, au studiat mai mult piața și au fost mai deschiși în a primi informații utile despre produsele de îngrijire cosmetică. Pe de altă parte, au avut mai mult timp pe care să îl dedice propriei rutine de îngrijire pentru acasă, și astfel, valoarea coșului de cumpărături a crescut, clienții fiind mai deschiși să încerce produse noi de îngrijire’’, declară Andreea Emilian, fondator STROP Concept.

STROP Concept oferă tratamente naturiste faciale și corporale folosind metode manuale tradiționale și produse dermato-cosmetice naturale.

Dacă ne raportăm la o schimbare în comportamentul consumatorilor, această perioadă a pandemiei a adus efecte benefice nu numai asupra vânzărilor din online, ci și în privința educației cosmetice. Odată ce clienții înțeleg importanța utilizării unor produse calitative și importanța unei rutini de îngrijire, acest comportament de îngrijire personală se poate extinde într-un obicei benefic pe termen lung

Perioada stării de urgență cauzate de pandemie a resetat și planurile de dezvoltare pentru acest an pentru cabinetul STROP Concept, fie că vorbim despre tratamente și masaj sau zona de shop online.

’’Cred că este foarte dificil să putem face orice fel de estimare în acest moment. Nu putem decât să ne asigurăm că vom face toate eforturile posibile pentru a oferi servicii de înaltă calitate, ce răspund 100% nevoilor fiecărui client. Îmi propun să rămân optimistă și să ne adaptăm oferta de produse și servicii cât mai dedicat nevoilor clienților noștri’’, ne-a declarat Andreea Emilian.

Odată încheiată starea de urgență, clienții STROP Concept au revenit la cabinet pentru tratamentele și masajele disponibile pe site, numărul programărilor fiind în creștere.

’’Atât eu cât și echipa am trecut bine peste perioada stării de urgență și ne-am redeschis cabinetul focusându-ne pe siguranța noastră și a clienților ce decid să ne treacă pragul. Nu știam exact ce așteptări să avem imediat după ce am redeschis, nimeni nu cred că putea face estimări corecte fiind o situație complet nouă, dar am fost încrezătoare și am observat chiar o creștere a numărului de programări. Clientele fidele au fost nerăbdătoare să ne revedem și să reîncepem tratamentele, iar clienții noi nu au întârziat să apară, imediat ce se asigurau că starea de sănătate nu le este pusă în pericol odată ce ne trec pragul.

Fiind o perioadă caldă, fiind vară, clientele preferă tratamentele corporale. Categoric, zonele de interes sunt masajele anticelulitice și partea de remodelare corporală. De asemenea, tratamentele antiacnee și masajele faciale de lifting sunt extrem de apreciate după această perioadă’’, ne-a spus Andreea Emilian.

Totodată, de la redeschiderea salonului STROP Concept, clienții se pot bucura de noul tratament cu radiofrecvență. Cabinetul a continuat extinderea serviciilor oferite, introducând un nou tratament corporal și facial, cu radiofrecvență.

’’Este un tratament non-invaziv, atât pentru zona facială cât și pentru corp, ce aduce beneficii majore în zona de întinerire a țesuturilor și de tonifiere a acestora. Această procedură oferă efecte uimitoare într-un timp relativ scurt, iar împreună cu terapiile de masaj natural, duc la rezultate foarte bune în tratamentele antirid sau de remodelare corporală’’, ne-a declarat Andreea Emilian.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri