23 Noiembrie 2020

OMNIASIG a lansat serviciul Asistență COVID-19



Serviciul oferă informații oficiale și relevante clienților companiei care solicită informații și ghidaj pentru pașii necesari în cazul infectării cu virusul COVID-19.

Serviciul este disponibil prin apel la call-center-ul companiei, 021.9669 – tasta 5. Clienții pot obține de la consilierii din call-center informații cu privire la virusul COVID-19 și modalitatea responsabilă de a acționa în diferite situații. Astfel, aceștia pot afla prin intermediul acestui serviciu:

• care sunt simptomele virusului;

• ce trebuie să facă în cazul în care prezintă simptome;

• unde se poate face testul în județul în care se află;

• ce trebuie să facă în cazul în care rezultatul testului este pozitiv;

• care sunt datele de contact ale Direcției de Sănătate Publice din județul de domiciliu;

• care este situația actuală a cazurilor în alte țări;

• ce echipament medical trebuie să aibă acasă;

• cum să ia contact cu medicul și care ar fi cadrul general de tratament recomandat;

• unde se pot găsi farmacii non-stop și supermarket-uri care pot livra la domiciliu cumpărăturile în caz de izolare/carantinare;

• ce proceduri pot fi urmate după infectarea cu COVID-19 în cazul în care clientul deține o poliță de asigurare de sănătate.

Consilierul din call-center oferă doar informații utile, care provin din partea autorităților competente și va încerca să răspundă cât mai prompt nelămuririlor clienților. Serviciul Asistență COVID-19 are rol strict informativ, iar consilierul va oferi doar îndumare către centre specializate, explicând clar pașii necesari de urmat.



Citeste si