Valeriu Gheorghiţă, coordonatorul campaniei de vaccinare din România, a declarat că cei care vin la vaccinare anti-Covid trebuie să aibă la ei cartea de identitate pentru a fi scanată și a se valida programarea, scrie Digi 24.

Recipisa primită odată cu programarea nu trebuie adusă obligatoriu, dar cine o are ușurează munca de la serviciul de triaj. În niciun caz recipisa nu este însă un document obligatoriu, a subliniat Gherghiță.

În legătură cu ora la care trebuie să se prezinte la centrul de vaccinare, Gheorghiță a precizat că nu este încurajată venirea mai devreme.

"Pentru fiecare persoană sunt alocate 15 minute, în care se fac triajul medical și vaccinarea, iar apoi persoana ajunge în sala de așteptare pentru monitorizare.

Nu încurajăm venirea mai devreme decât ora la care este făcută programarea pentru că suntem în pandemie, trebuie să reducem la minim pericolul de expunere.

Un interval maxim de jumătate de oră în preajma orei la care suntem programați este rezonabil, cel mult jumătate de oră", a spus coordonatorul campaniei de vaccinare din România.

Gheorghiță a mai spus că aplicația informatică nu permite duble programări și că prima făcută este cea validată. Dacă se va încerca o altă programare, sistemul va arăta că mai există una.

Valeriu Gheorghiţă, coordonatorul campaniei de vaccinare din România, a fost invitatul lui Adrian Cojocaru, la emisiunea Omul Potrivit, de la DigiFM.

Sursa foto: Agerpres

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri