Abonamentele medicale Regina Maria au înregistrat o creștere de 30% în 2020

Anul 2020 a demonstrat din nou cât de important este sistemul de sănătate în ecosistemul oricărei societăți. Pandemia a generat o schimbare de viziune în modul în care companiile, dar și persoanele fizice aleg să își protejeze sănătatea, acordând un interes crescut pachetelor medicale de prevenție.

Companiile au investit semnificativ în sănătatea angajaților, cu atât mai mult cu cât majoritatea abonamentelor medicale includ și investigațiile necesare în evaluarea și monitorizarea post-infecție COVID-19. Astfel, în 2020, cu 50% mai mulți abonați corporate au beneficiat de abonamente, în comparație cu anul anterior. La rândul lor, abonații au achiziționat prin intermediul magazinului online Regina Maria pachete superioare pentru membrii de familie – peste 50% dintre toate abonamentele cumpărate de la lansarea platformei de e-commerce și până în prezent.

Interesul crescut pentru sănătate s-a păstrat și în cazul companiilor mici și mijlocii (IMM) din portofoliul REGINA MARIA, în pofida contextului generat de pandemie. Peste 80% dintre pachetele de beneficii medicale achiziționate de aceste companii pentru angajații lor au fost abonamente de tip medium – premium.

În cazul abonaților individuali (adulți și copii), interesul pentru abonamente a generat o creștere de 22% a acestui segment, comparativ cu 2019. Mai mult, și aici predomină pachetele premium, peste 38% dintre abonamentele achiziționate în 2020 fiind cu cele mai multe servicii și investigații incluse gratuit, și cu acces la toți medicii din Rețea.

Peste 95% dintre abonamentele noastre acoperă și investigațiile recomandate în monitorizarea pacienților post-COVID. În plus, totul se poate întâmpla online: de la cumpărarea abonamentului dorit prin magazinul online, efectuarea programărilor direct de pe mobil, inclusiv cele de medicina muncii, consultația în sine – care poate fi online sau offline și plata serviciilor.

Citeste si:
Mastercard, parteneriat cu un startup de med-tech, pentru a oferi...
Mastercard încheie un...

Andreea Minuță, Director Divizie Abonamente Rețeaua de sănătate Regina Maria

Conform statisticilor Regina Maria, abonații din companii merg la medic de două ori mai des decât pacienții care nu dețin un abonament, iar frecvența crește și mai mult în cazul abonaților individuali.

La nivel național, Rețeaua de sănătate Regina Maria gestionează un portofoliu de peste 640.000 de abonamente medicale, județele cu cei mai mulți abonați fiind: București, Brașov, Timișoara, Cluj, Dolj, Iași, Mureș, Constanța și Bacău.

Portofoliul Regina Maria cuprinde peste 6.000 de companii, din industrii precum: IT & Telecom, auto, finanțe, asigurări, retail și FMCG, transport, servicii tehnice și administrative sau manufactură. În timpul pandemiei COVID-19, REGINA MARIA a implicat în testare șase laboratoare de biologie moleculară din Rețea, atingând o capacitate de prelucrare de 3.400 teste RT-PCR/zi și procesând până acum peste 420.000 de teste la nivel național.

Citeste si:
Cât de protejați mai suntem în mod natural la 6 luni după infecția...
STUDIU: Cât de protejați mai...

Sursa foto: Facebbok/ REGINA MARIA - Rețeaua Privată de Sănătate
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Sănătate »



Setari Cookie-uri