Compania americană Johnson & Johnson a depus o cerere la Centrul pentru Controlul şi Prevenirea Bolilor (CDC) din SUA pentru autorizarea utilizării în regim de urgenţă a vaccinului său împotriva COVID-19, administrat într-o singură doză, relatează Agerpres.

"Cererea companiei se bazează pe eficienţa şi siguranţa datelor din faza a 3-a a studiului clinic ENSEMBLE, demonstrând că vaccinul în doză unică a îndeplinit toate punctele finale cheie primare şi secundare", a afirmat compania într-un comunicat.

"Compania se aşteaptă să aibă produsul disponibil pentru a fi livrat imediat după autorizare", se arată în comunicat.

Directorul ştiinţific al Johnson & Johnson, Paul Stoffels, a declarat că cererea reprezintă un pas esenţial către reducerea poverii bolii pentru oameni la nivel global şi stoparea pandemiei.

Care este eficacitatea vaccinului

Vaccinul care se administrează într-o singură doză s-a dovedit eficient în proporţie de 72% în SUA şi 66% în general în protejarea împotriva cazurilor moderate până la severe de COVID-19, potrivit Johnson & Johnson.

Vaccinul s-a dovedit a fi eficient după 28 de zile de la inoculare şi 85% eficient în prevenirea cazurilor severe de COVID-19 în toate regiunile studiate, a precizat compania săptămâna trecută.

Depozitarea acestui vaccin poate fi realizată în frigidere obişnuite, spre deosebire de alte vaccinuri ce pot fi păstrate doar la temperaturi extrem de scăzute.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri