Comisia Europeană a achiziționat încă 150 de milioane de doze de vaccin COVID-19 produs de Moderna. Aceste doze suplimentare vor fi livrate în trimestrele trei și patru ale anului 2021.

Comisia Europeană a comandat până în prezent un total de 310 milioane de doze.

Acordul include opțiunea de a cumpăra încă 150 de milioane de doze suplimentare, care vor fi livrate în 2022.

Discutăm cu Comisia Europeană despre modul de pregătire pentru anul 2022, inclusiv despre abordarea variantelor potențiale ale virusului, iar Comisia a solicitat opțiunea pentru încă 150 de milioane de doze suplimentare cu livrarea în 2022. Moderna și-a luat angajamentul să lucreze neîncetat pentru a aduce pe piață doze de rapel cu variante adecvate, astfel încât să putem lupta împotriva acestei pandemii globale.

Stéphane Bancel, Chief Executive Officer al Moderna

Pe 4 februarie, a început administrarea de vaccinuri Moderna, din cele două tranșe sosite până în prezent în România.
Recomandarea pentru vaccinul Moderna este de adiministrare în două doze, la interval de 28 de zile, pentru persoane cu vârsta de peste 18 ani. Cele două variante de vaccinuri disponibile în UE sunt foarte asemănătoare.
Eficacitatea celor două vaccinuri este aproximativ aceeași. Vaccinul BioNTech Pfizer are o eficacitate de 95% în prevenirea bolii COVID-19, în timp ce vaccinul Moderna are o eficacitate de 94,1%. Ambele vaccinuri utilizează tehnologia ce se bazează pe ARN mesager.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri