Centrul Comercial Dragonul Roșu, parte a grupului Niro Investment Group, continuă să se implice în proiectele care aduc beneficii comunității din care face parte și anunță deschiderea unui centru de vaccinare anti-Covid deschis publicului larg. Compania a inițiat toate demersurile necesare cu autoritățile care au atribuții în domeniu și a asigurat amenajarea și utilarea spațiului dat în folosință care va fi deschis publicului luni, 17 mai, de la ora 11.00.

Centrul este amplasat în parcarea din zona Dragonul Roșu Oriental și dispune de locuri de staționare pentru toți cei care vin la vaccinare cu mașina personală. Va exista un singur flux de vaccinare, iar imunizarea se va realiza cu serul Pfizer-BioNTech. Cei care doresc să se imunizaze, o pot face fără programare prealabilă, doar cu prezentarea actului de identitate valabil.

Programul va fi între orele 08.00 – 14.00, de luni până sâmbătă.

Campanie este derulată în parteneriat cu Ministerul Apărării Naționale, unitatea mobilă a Spitalul Universitar de Urgență Militar Central „Dr. Carol Davila”, Prefectura Ilfov, Primăria Dobroești și Direcția de sănătate Publică Ilfov. Guvernul României, Administrația Națională a Rezervelor de Stat și Probleme Speciale.

În cadrul aceleiași inițiative, pentru a asigura acces extins și facil la vaccinare tuturor locuitorilor din zonă, unitatea mobilă va continua programul de vaccinări în intervalul 15.00-20.00 într-un centru organizat de Primăria Dobroești în incinta Sălii Sporturilor. Programul se va desfășura zilnic iar duminica orarul de funcționare va fi 08.00 – 20.00, exclusiv în locația asigurată de Primărie.

Noi am pus accent pe continuarea în siguranță a activității și pe grija pentru sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri. Deschiderea punctului de vaccinare din parcarea complexului comercial Dragonul Roșu este cea mai recentă dintre inițiativele prin care ne propunem să fim alături de comunitate.

Dl. Cătălin Marius Dragotă, Director Operațional al Centrului Comercial Dragonul Roșu

Încă de la semnalarea primelor cazuri de infecție cu coronavirus pe teritoriul României, administrația complexului comercial Dragonul Roșu a instituit o serie de măsuri de prevenție a răspândirii virusului, în concordanță cu recomandările autorităților de sănătate publică din România, precum acțiuni suplimentare de igienizare a spațiilor comune, instalarea unor recipiente cu dezinfectant la intrările în complexul comercial, informarea publicului, comercianților și angajaților cu privire la mesajele de prevenție transmise de către autorități.

Zona Comercială Dragonul Roşu are peste 5.000 de magazine care generează un trafic semnificativ de oameni din Bucureşti şi restul ţării care vizitează zilnic complexul, iar prin deschiderea acestui punct de vaccinare compania își asumă încă o dată responsabilitatea de a proteja oamenii și de a contribui la limitarea răspândirii virusului.

Deţinut de Niro Investment Group, complexul comercial Dragonul Roșu a fost deschis în 2002 și a evoluat de la un spațiu destinat micilor comercianți de retail la un hub comercial care deservește regiunea Europei Centrale și de Est, găzduind peste 5000 de comercianți din România, China, Turcia și Orientul Mijlociu. În prezent, în cadrul Zonei Comerciale Dragonul Roşu îşi desfăşoară activitatea peste 15.000 de persoane, salariaţi ai firmelor din grupul de firme Niro şi ai clienţilor acestuia, iar media zilnică de vizitatori este de peste 25.000. Firmele care activează în cadrul zonei comerciale Dragonul Roşu îşi vând produsele nu numai pe piaţa românească, ci şi pe pieţele ţărilor învecinate: Republica Moldova, Ucraina, Ungaria, Bulgaria, ţările din fosta Iugoslavie şi, mai recent, în Grecia, Austria şi Cehia.

Sursa foto: Dragonul Roșu/ Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri