Platforma de servicii și abonamente medicale și de fitness SanoPass a înregistrat anul trecut peste 10.000 de servicii medicale către cei 26.000 de abonați ai săi, prin intermediul celor 1.000 de clinici medicale partenere. Startup-ul healthtech, fondat în 2019 în România, și-a dublat cifra de afaceri în 2021, ajungând la 2.000.000 lei.

Top 10 servicii medicale accesate de utilizatorii SanoPass în 2021 au fost: Analize Medicale (41%), Obstetrică-Ginecologie (11%), Cardiologie (5%), Medicină Internă (5%), Rezonanță Magnetică (RMN, 4%), Stomatologie (4%), Medicina Muncii (3%), Recuperare Medicală (3%), Dermato-Venerologie (3%), Gastroenterologie (2%).

SanoPass răspunde nevoilor de democratizare și accesibilizare a serviciilor medicale și de wellbeing, în plus parteneriatele și complementaritatea ne-au dat avânt să creștem accelerat în 2021. Vom continua curba ascendentă și în 2022, când planificăm să ne extindem pe încă două piețe din Europa Centrală și de Est, începând cu Bulgaria în trimestrul al doilea.

Andrei Vasile și Delia Iliasa, co-managing partners SanoPass

SanoPass este o platformă românească de healthtech care unifică și digitalizează accesul la sănătate, în peste 1.000 de clinici private, de proximitate sau din rețele mari, și peste 100 de săli de fitness. Prin clinicile partenere, SanoPass asigură accesul la peste 11:000 de medici, garantând programări cu acoperire națională în maxim 48 de ore. Serviciile medicale sunt completate de modulul de fitness. Abonamentele SanoPass sunt în prezent implementate în peste 133 de companii mici și medii, care oferă angajaților acces în platforma ca beneficiu extra-salarial, sau partenerilor și clienților, în programe de loialitate și marketing.

În 2021, aplicația mobilă SanoPass a fost descărcată de peste 50:000 de ori, iar platforma a ajuns la 26:000 de abonați și 15:000 de utilizatori activi din România și Republica Moldova.

SanoPass și-a făcut debutul în 2021 și în segmentul de fitness, lansând SanoPass FIT Festival, primul abonament de fitness din România cu servicii medicale incluse. Compania a vândut peste 500 de astfel de abonamente anuale, care au generat, într-o perioadă dificilă pentru industria de wellness din România, mai mult de 3.500 de intrări la sălile de fitness partenere.

După un an de inovații, lansări în premieră și creștere susținută, SanoPass și-a dublat cifra de afaceri, față de 2021 și a crescut veniturile lunare de la 120.000 lei în ianuarie 2021 până la 320.000 lei în decembrie 2021.

Unul dintre motoarele creșterii SanoPass a fost reprezentat de parteneriatele strategice dezvoltate cu mari companii de asigurări, de investiții imobiliare, instituții financiare și din industria farma.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri