5 Iulie 2022

MedLife intră pe segmentul de wellness și cumpără sălile de fitness Sweat Concept



MedLife achiziționează pachetul majoritar din acțiunile rețelei Sweat Concept și intră, astfel, pe un nou segment de business.

Sweat reprezintă un nou concept de săli de fitness din România ce integrează soluții complete pentru toate obiectivele utilizatorului, oricare ar fi acestea: scădere în greutate, relaxare, tonifiere musculară sau pregătirea pentru o competiție sportivă. În acest moment, rețeaua cuprinde 4 locații în București dotate cu echipamente și tehnologii premium, furnizate de Matrix, furnizor de echipamente de fitness.

Totodată, fiecare unitate este dotată cu console inteligente care permit contorizarea și afișarea repetărilor, timpul de activitate și timpul de odihnă pentru o experiență de antrenament completă. Printre alte dispozitive de avangardă se numără:

  • Sweat Workout Tracking, o aplicație care permite utilizatorului să își monitorizeze parcursul activității sale de antrenament, indiferent de locația aleasă sau programele pe care le-a urmat,
  • My Zone, o aplicație care îți dă feedback în timp real în timpul antrenamentelor cu ajutorul centurii cu același nume care se poate achiziționa de la recepție. Adițional aparaturii și dispozitivelor performante, sălile Sweat sunt amenajate cu zone de relaxare, saune bio, zonă de training funcțional sau terase spațioase unde sunt susținute programe de antrenament în aer liber, unice ca și concept în România.

Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor și nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness. Avem ca și obiectiv să devenim un furnizor integrat de abonamente, prin acces facil la asistență medicală preventivă, mișcare și nutriție.

Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group

Ca urmare a finalizării acestei tranzacții, echipa actuală de management își va păstra integral atribuțiile, fiind responsabilă de strategia de dezvoltare și extindere a rețelei Sweat Concept.

Odată cu finalizarea acestei achiziții pentru Sweat Concept, Grupul MedLife, va ajunge la un număr de 45 de tranzacții, fiind operatorul cu cel mai mare portofoliu de achiziții în zona medicală din România.

În prezent, MedLife își desfășoară activitatea în aproape 700 de locații proprii și partenere, dintre care peste 230 de clinici și hyperclinici, având cea mai extinsă rețea de unități medicale la nivel național.



Citeste si