Reprezentantii Enel au precizat ca angajatii sai efectueaza lucrari pe una din cele trei linii de alimentare ale Aeroportului "Henri Coanda", dar acest lucru nu ar trebui sa afecteze activitatea aeroportului daca sistemul gestionat de acesta functioneaza corect, scrie Mediafax.

Potrivit Realitatea TV, situatia de pe aeroport a revenit la normal, iar bagajele sunt trimise automat catre cala.

Aeroportul "Henri Coanda" este alimentat din trei linii magistrale, astfel incat daca una se defecteaza, consumul aeroportului este preluat integral si automat de una din celelalte linii disponibile.

"In acest moment, se executa lucrari pe una dintre linii, insa acest lucru nu ar trebui sa afecteze activitatea aeroportului daca automaticile de sistem, gestionate de catre aeroport, functioneaza corect, deoarece linia de rezerva a fost disponibila in permanenta, fara intrerupere", au declarat reprezentantii Enel Distributie Muntenia.

Declaratia reprezentantilor companiei a fost facuta in contextul in care, sambata dimineata, pe Aeroportul International "Henri Coanda".
Bucuresti (AIHCB), unele curse au inregistat intarzieri la decolare de pana la 90 de minute, "ca urmare a unor caderi repetate de tensiune din reteaua nationala de electricitate, care au generat neregularitati la sistemul de procesare automata a bagajelor la plecare", potrivit unui comunicat al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti. Practic, din cauza caderilor de tensiune, bagajele erau trimise manual catre cala.

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti precizeaza ca pasagerii pot obtine informatii in timp real despre situatia zborurilor pe Aeroportul International "Henri Coanda" Bucuresti de pe pagina de web www.bucharestairports.ro/otp.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Citește și
Platforma nr. 1 a aeroportului Otopeni va fi extinsa
Setari Cookie-uri