18 Iunie 2014

STUDIU. Cum se informeaza romanii cu privire la asigurarile generale



Un studiu realizat de compania de cercetare GfK Romania, la solicitarea Gothaer Asigurari Reasigurari, pe segmentul asiguratilor din marile orase ale tarii, cu varste cuprinse intre 30 si 55 de ani, cu educatie medie si superioara, si venituri de peste 1350 de lei, arata ca respondentii cu educatie superioara sunt preponderent cei care contracteaza polite de asigurare facultative.

Studiul arata ca bucurestenii sunt cei care se informeaza mai mult din mediul online cu privire la asigurari, accesand site-urile companiilor. Rezultatele indica si faptul ca romanii cu studii superioare tind sa acceseze mai des site-uri care ofera comparatii de preturi si site-urile companiilor de asigurari pentru a se informa. Canalele TV (85%) si internetul (27%) sunt in topul surselor de informare care au dus la cresterea notorietatii companiei in Romania. Publicitatea de tip outdoor a avut si ea o contributie semnificativa (21%), in special in randul publicului din Bucuresti.

Studiul a fost realizat de GfK Romania pe un esantion de 500 de respondenti, metoda folosita fiind CAWI (Computer-assisted web interviewing).



Citeste si