Un cetatean bulgar a fost prins copiind date de pe carduri bancare cu ajutorul unor dispozitive pe care le instala pe bancomate, in Bucuresti si Brasov, fiind retinut de procurorii DIICOT.

Procurorii Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism (DIICOT) impreuna cu ofiteri de politie judiciara din cadrul Brigazii de Combatere a Criminalitatii Organizate (BCCO) Bucuresti l-au surprins in flagrant, sambata, pe cetateanul bulgar R.K., in varsta de 40 de ani, in timp ce monta/demonta mai multe dispozitive electronice destinate copierii datelor cardurilor bancare (tip skimming), la un ATM apartinand unei banci din zona Garii de Nord, scrie Mediafax.

In urma perchezitiei corporale efectuate asupra acestuia, au fost identificate mai multe dispozitive electronice, destinate copierii datelor cardurilor bancare.

Barbatul este suspectat ca, in perioada martie-aprilie 2015, a instalat dispozitive electronice destinate copierii datelor cardurilor bancare la sase bancomate apartinand mai multor banci situate in Bucuresti si Brasov, iar ulterior a demontat si ridicat instrumentele respective impreuna cu datele continute de acestea.

Cu ocazia cercetarilor efectuate in cauza, au fost gasite si ridicate dispozitive electronice de copire a datelor cardurilor bancare si a codului de securitate PIN, instrumente folosite pentru montarea si demontarea dispozitivelor de pe bancomat, un laptop, telefoane mobile, mai multe carduri bancare, printre care si cele utilizate pentru testarea dispozitivelor, precum si un card bancar falsificat. Cetateanul bulgar a fost retinut, urmand sa fie prezentat Tribunalului Bucuresti cu propunerea de arestare preventiva. Suportul de specialitate a fost asigurat de catre Departamentul de Informatii si Protectie Interna.

Citeste si:
Prezenta unor ursi semnalata in zone locuite din Brasov si Predeal
Prezenta unor ursi semnalata...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Social »



Citeste si
CBRE: Bucurestiul domina piata de spatii de birouri din ECE