15 Septembrie 2015

Copiii romani folosesc Internetul pentru a se informa despre rechizitele pe care si le doresc



Copiii romani apeleaza la Internet atunci cand vor sa se informeze despre instrumentele de scris pe care si le doresc in ghiozdane la inceput de scoala, a declarat Ileana Tilvan, manager in cadrul GfK Romania, invitata emisiunii de business WALL-STREET 360.

"In Romania, digitalul este folosit mai mult pentru a se informa, pentru a cauta detalii, diverse instrumente pe care ei si-ar dori sa le achizitioneze acum, ca incep scoala, cu diverse personaje. Copiii nu se uita la preturi sau la calitate", a precizat Tilvan.

Un studiu realizat de Deloitte arata ca 80% din detinatorii unui smartphone se vor folosi de acesta pentru a cumpara rechizite pentru anul scolar in curs, in crestere cu 6^% fata de anul trecut.

WALL-STREET 360, difuzata in fiecare zi la ora 12:30, este un format interactiv cu focus pe analiza de business. De luni pana vineri, invitatii emisiunii abordeaza din diverse unghiuri subiecte fierbinti din cele mai importante industrii. Saptamana aceasta este dedicata Back to School si analizeaza companiile care au legatura cu educatia: dezvoltatori de camine private, scoli private, librarii, retaileri.

Emisiunea este moderata si realizata de catre Claudiu Vrinceanu (vrinceanu.ro).



Citeste si