Actiunea "Nimeni in cluburi! Astazi nu iesim in club!" a fost demarata pe Facebook dupa tragedia petrecuta in Colectiv, utilizatorii retelei de socializare fiind indemnati sa nu mearga in cluburi sambata, din respect pentru cei decedati si ca protest fata de modul in care functioneaza aceste locuri.

"Unii au prieteni, altii, rude sau simple cunostinte care au murit, au fost ranite sau au scapat din infernul din clubul Colectiv. Oricum ar fi, nu poti ramane indiferent la o asemenea tragedie! Cu totii suntem revoltati, ingroziti, socati, ne intrebam 'cum este posibil'. Cum este posibil sa functioneze un asemenea 'club'? O bodega? Pentru ca lumea merge acolo! Daca lumea nu le-ar frecventa, s-ar inchide! Haideti ca astazi sa facem altceva decat sa iesim in club, sa realizam ca putea fi orice alt club si oricare dintre noi, doamne fereste! Din respect pentru cei care au murit si pentru a lua atitudine sa nu se mai intample asa ceva!", se spune pe pagina de Facebook a actiunii "Nimeni in cluburi! Astazi nu iesim in club!", potrivit Mediafax.

Astfel, utilizatorii platformei de socializare sunt indemnati sa nu iasa in noaptea de sambata spre duminica, intre orele 22.00 - 06.00, in cluburi. "Haideti ca astazi sa nu iesim in cluburi, baruri sau alte bodegi! Sa ne anulam iesirile in cluburi, sa ne petrecem seara in alt fel decat sa iesim in club! Sa 'protestam' in felul acesta pentru ca patronii sa inteleaga ca nu pot face bani oricum si cu orice pret, autoritatile sa inteleaga ca nu pot da oricum aprobari, sa inteleaga toti ca nu mai putem merge pe principiul 'Lasa ca merge si asa!' Sa nu se mai joace cu vietile oamenilor! Sa se faca controale amanuntite, sa fie publicate cluburile care nu au avize de functionare si care reprezinta un pericol pentru clienti! Altfel, peste o luna, doua, trei se uita... trebuie sa luam atitudine! Iesim, bem, ne distram, dar nu stim la ce riscuri ne expunem! Constientizam doar cand se intampla o astfel de tragedie! Aflam apoi de la tv ca locurile astea de fapt nu au autorizatie de la pompieri sau ca personalul care activeaza inauntru este necalificat... acum ne intrebam 'oare cate cluburi chiar au toate autorizatiile?'.Haideti sa nu ramanem indiferenti! 90% din tineri cred ca macar o data au iesit intr-un club! Puteau fi altii aseara acolo. E vorba de siguranta noastra, de viata noastra!", se mai spune pe pagina de Facebook a acestei actiuni.

De asemenea, utilizatorii de Facebook sunt indemnati sa doneze sange pentru victimele incendiului si sa publice sambata seara fotografii pe reteaua de socializare cu lucrurile pe care le fac atunci cand nu merg in cluburi, pentru care sunt sfatuiti sa foloseasca hastagul #nimeniincluburi. Pana in momentul difuzarii acestei stiri, 5.400 de persoane sunt interesate de actiunea "Nimeni in cluburi!". Pe de alta parte, multi dintre utilizatorii romani ai platformei Facebook si-au schimbat, sambata, dupa producerea tragediei, fotografia de profil de pe aceasta retea de socializare, cu o imagine neagra. In urma incendiului produs vineri seara in Clubul Colectiv din centrul Capitalei si-au pierdut viata 27 de oameni, iar alti aproximativ 200 au fost raniti. La acest moment, 146 de persoane sunt internate la 12 spitale din Bucuresti.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri