Studentii Facultatii de Marketing din Academia de Studii Economice vor putea studia comportamentul consumatorilor de publicitate cu un echipament care le „citeste gandurile” consumatorilor.

Facultatea de Marketing de la ASE a prezentat o simulare de studiere a comportamentului consumatorilor de publicitate. Este vorba de un echipament care se numeste „Eye Tracking” si care urmareste retina consumatorului atunci cand citeste un produs publicitar, conform Adevarul Financiar.

Echipamentul, care costa 50.000 de euro a fost obtinut cu ajutorul Agentiei de Cooperare si Coordonare Turca (TICA), care a contribuit astfel la infiintarea unui laborator de Neuromarketing. „Cercetarea stiintifica nu se poate face fara un suport real sustinut de echipamente si tehnologii noi”, a declarat Pavel Nastase, presedintele Senatului ASE.

Citeste articolul integral pe Adevarul Financiar.

Sursa foto: Bignai / Shutterstock

Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din sec╚Ťiunea Social »



Setari Cookie-uri