Pokemon Go, jocul care a devenit viral la nivel mondial, se va bucura de primul eveniment major din Romania. "Batalia pentru Herastrau", denumita de organizatori cea mai mare "ferma" de pokemoni de la noi, cu cel mai mare trafic de vanatori/antrenori, se va desfasura joi, 28.07, in intervalul 17:00-21:00, in Parcul Herastrau.

Impatimitii jocului ”Pokemon GO” vor da lupta pentru Gym-ul "Ancora" din Herastrau, situat chiar langa Beraria H, iar regulile, spun organizatorii, sunt simple: la fiecare 15 minute, echipa care detine controlul Gym-ului primeste un punct. Echipa cu cele mai multe puncte le finalul evenimentului este cea castigatoare, iar toti membrii echipei primesc din partea Berariei H o bautura ca premiu (1.000 de beri sau sucuri reprezinta premiul). Cei care participa trebuie sa prezinte telefonul pentru a demonstra ca fac parte din echipa care a castigat, conform NEws.ro

Toti participantii, indiferent de echipa, vor putea intra gratis la afterparty-ul cu Lidia Buble si Vanotek ce va avea loc pe terasa Berariei H, la finalul ”luptei”.

Participantii la joc vor avea la dispozitie pe durata evenimentului, la Beraria H, doua PokéStops unul langa altul. Acolo vor fi zeci de ”Lure Modules” in fiecare zi, pentru a ademeni cat mai multi pokemoni care sa fie prinsi usor de jucatori. Acestia vor beneficia si de super WI-FI gratuit si de puncte de incarcare gratuita a telefonului.

”Pokemon Go”, prima incursiune a companiei japoneze Nintendo in domeniul jocurilor destinate dispozitivelor mobile, a generat o veritabila frenezie pe plan mondial in randul posesorilor de tablete si smartphone-uri, bucurandu-se, la doar cateva zile dupa lansare, de un succes fenomenal. Potrivit site-ului vox.com, jocul ”Pokemon Go” utilizeaza GPS-ul si ora afisata de telefonul mobil pentru a detecta locul si momentul in care utilizatorii se afla in joc si genereaza personaje din ”Pokemon” care ”apar” in jurul utilizatorilor (pe ecranul telefonului mobil), pentru ca acestia sa incerce sa ii prinda.

Pe masura ce utilizatorul se misca, mai multe tipuri de ”Pokemoni” apar in jurul lui, in functie de locul si momentul in care acesta se afla. Jocul ii incurajeaza pe utilizatori sa se deplaseze si sa calatoreasca in lumea reala pentru a prinde ”Pokemonii” din joc. Aceasta combinatie dintre un joc si lumea reala cu care interactioneaza este cunoscuta sub numele de ”realitate augmentata”.

In apropierea unui Pokemon, telefonul mobil primeste o notificare si camera foto a acestuia se declanseaza, facand sa apara un ”monstru” in cadrul imaginii. Astfel, utilizatorul are posibilitatea de a-si fotografia ”captura” acolo unde a gasit-o.

Jocul ”Pokemon Go” se desfasoara intr-un univers populat cu creaturi exotice si puternice - acestea pot sa semene cu sobolani, serpi, dragoni, dinozauri, pasari, oua, copaci si chiar sabii. In acel univers, oamenii, denumiti ”antrenori”, calatoresc in jurul globului pentru a imblanzi acele creaturi si, intr-o maniera care genereaza intrebari etice, le folosesc punandu-le sa lupte unele impotriva celorlalte.

Lansat pe 6 iulie in Statele Unite, Australia si Noua Zeelanda, jocul ”Pokemon Go” a atras intr-o singura zi mai multi utilizatori in Statele Unite decat reteaua de socializare Tinder pe dispozitivele care folosesc sistemul de operare Android. Totodata, rata zilnica a utilizatorilor activi este aproape egala cu cea a retelei de socializare Twitter. Jocul este utilizat in medie 43 de minute pe zi, mai mult decat WhatsApp sau Instagram.

Sursa foto: Randy Miramontez / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri