27 Septembrie 2016

BAROMETRU Romanii intorc spatele la cultura. 2015: preferinte, practici si tendinte



80% din populatie nu a fost niciodata la cinematograf in ultimul an, iar consumul de muzica clasica a crescut cu 7% in 2015 comparativ cu 2010, arata datele unui Barometru de Consum Cultural din 2015. Institutul National pentru Cercetare si Formare Culturala lanseaza, luni, „Barometrul de Consum Cultural 2015. Preferinte, practici si tendinte", cel mai important si mai amplu studiu de consum cultural din Romania, conform Adevarul.ro.

Culegerea datelor a fost efectuata de Centrul de Sociologie Urbana S.C. Curs SRL in perioada 5-22 noiembrie 2015. Studiul foloseste date de sondaj reprezentative la nivel national. Esantionul national a avut un volum de 1067 de persoane cu varsta de 14 ani si peste, avand o marja teoretica de eroare de +/– 3%, la un nivel de incredere de 95%. A fost inclus si un sub-esantion de 400 de persoane reprezentativ pentru Bucuresti, cu o marja teoretica de eroare de +/- 4,9% la un nivel de incredere de 95%. Topul preferintelor de consum non-public la nivel national se pastreaza la fel ca in ultimii zece ani pentru frecventa de 1-2 pe saptamana sau mai des.

Citeste articolul integral pe Adevarul.ro



Citeste si