Alegerea produsului promotional pentru un eveniment poate face de multe ori diferenta intre success si esec. Prin urmare, desi poate parea un cadou oferit participantilor la respectivul eveniment, produsul promotional face parte din strategia de dezvoltare a unei firme.

In fiecare an, in lumea publicitatii, accentul cade pe marketing si pe creativitatea unor produse promotionale.

Alegerea produsului promotional pentru un eveniment poate face de multe ori diferenta intre success si esec. Prin urmare, desi poate parea un cadou oferit participantilor la respectivul eveniment, produsul promotional face parte din strategia de dezvoltare a unei firme.

Targul de produse promotionale din Dusseldorf, din ianuarie 2017, a pus accentul pe tendintele acestui an, in ceea ce priveste designul produselor si brandingul.

Dupa criza economica, multe companii s-au axat pe achizitiile strict necesare, unde calitatea primeaza. Este o lectie pe care echipa de la www.4culori.ro si-a insusit-o.

Cele mai apreciate produse promotionale oferite aceasta companie sunt stick-urile de memorie, cartile de vizita, tricourile, agendele, mapele si pixurile personalizate.

Durabilitatea obiectelor promotionale este un alt aspect important. Exista memory stick-uri care au garantie pe viata, sau pixuri la care se poate schimba usor rezerva. Aspectul profesional si estetic si anduranta lor, constituie doua calitati necesare in campaniile de marketing.
Un produs promotional cu un design atractiv este util in construirea imaginii unei companii, dar si in motivarea angajatilor sau castigarea unor potentiali clienti. Aceasta aduce in vedere si o alta trasatura- modernismul si capacitatea de a fi in pas cu trendurile in design si publicitate.
Astfel, un alt trend al anului 2017 este dat de tehnologia actualizata si accesoriile personalizate. De aceea, obiectele personalizate moderne aduc o gama de noi produse, cum ar fi USB-uri, Power bank, casti (integrate sau nu in accesorii de sport ca bentite sau caciuli), ochelari VR si camere GoPRO.

Noile produse personalizate cu logo-ul si mesajul dorit, pot avea o influenta masiva asupra utilizatorilor. Acesta este un curent in crestere, gata sa aduca noi produse bune de personalizat pentru orice companie.

Un alt criteriu de amploare in acest an este cel legat de viata sanatoasa si de wellness. Motivul este simplu: oamenii sunt din ce in ce mai constienti de nevoia de a trai sanatos. www.4culori.ro vine in intampinare cu o colectie foarte versatila, in ceea ce priveste gama de accesorii personalizabile.

Prin urmare, piata produselor promotionale s-a adaptat si acestui curent. Agende, umbrele, genti de laptop din material neconventionale precum pluta, pixuri si alte accesorii din lemn de bambus, creioane reciclabile care se pot planta si din care se pot obtine flori sau ierburi aromatice, textile din bumbac ecologic – toate acestea se pot gasi pe site-ul www.4culori.ro.

Cu un simplu click, iti poti redefini stilul companiei si felul in care sunt percepute campaniile de promovare. Echipa de specialisti in print si design de la www.4culori.ro iti sta la dispozitie cu oferte si sugestii inedite, pentru un branding facut ca la carte.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri