La solicitarea ministrului Sanatatii, Florian Bodog, directiile de sanatate publica vor controla incepand de astazi, 4 ianuarie 2018, toate panourile publicitare care promoveaza campaniile de informare pe teme de sanatate publica, potrivit unui comunicat al Ministerului Sanatatii.

“In unele localitati au fost postate, la sfarsitul anului trecut, panouri publicitare impotriva vaccinarii. Am solicitat inspectorilor sanitari sa verifice si sa sanctioneze, in conformitate cu competentele lor promotorii tuturor campaniilor publicitare care vizeza sanatatea publica si care nu au avizul Ministerului Sanatatii, asa cum prevede legea. In opinia mea, panourile publicitare anti-vaccinare reprezinta un atentat la sanatatea copiilor nostri. Epidemia de rujeola trebuie sa fie un semnal de alarma pentru toata lumea: medici, autoritati si parinti. Inca o data fac un apel la ratiune si responsabilitate. Lipsa vaccinarii duce la forme grave ale bolii si chiar la decesul copiilor. Daca nu facem ceva sa crestem acoperirea vaccinala vom avea mult de suferit. Si rujeola e cea mai blanda dintre bolile care pot afecta sanatatea copiilor nevaccinati”, a declarat ministrul Sanatatii.

Conform art. 44 din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii: „campaniile de informare, educare si comunicare cu privire la teme care privesc sanatatea publica trebuie sa fie avizate de Ministerul Sanatatii”.

Nerespectarea dispozitiilor legale in vigoare privind avizarea publicitatii produselor, precum si a campaniilor de informare, educare si comunicare cu privire la teme care privesc sanatatea publica, constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10.000 lei la 25.000 lei, conform HG nr. 857/2011 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele din domeniul sanatatii publice

Sursa foto: Shutterstock / scarcscarc

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri