5 Martie 2018

O treime dintre romani folosesc aplicatii de Dating, iar 43% recunosc ca flirteaza prin intermediul smartphone-ului



Un roman din trei (36%) foloseste aplicatii de dating, insa, cu toate acestea, doar unul din 10 (14%) si-a intalnit partenerul actual prin intermediul acestei metode, potrivit rezultatelor unui studiu, care s-a bazat pe date colectate din 12 tari, inclusiv Romania.

Pentru ca tehnologia a schimbat dinamica relatiilor, inclusiv a inceputurilor de relatii, 73% dintre romani fac schimb de numere de telefon atunci cand intalnesc o persoana care prezinta interes pentru inceperea unei relatii, iar 35% dintre romani adauga persoana respectiva pe conturile de social media, continuand interactiunea dupa acest pas, potrivit Agerpres.

Mai mult, 53% dintre romanii intervievati sustin cu tarie ca mesajele sunt cea mai buna modalitate de exprimare a sentimentelor, iar 59% dintre romanii care se afla in relatii la distanta cred ca flirtul prin intermediul mesajelor text si a aplicatiilor de messenger reprezinta cea mai buna metoda pentru a mentine scanteia in relatiile la distanta, se arata in studiul 'Relatii inteligente', realizat la comanda Huawei.

Conform cercetarii, sarutul de noapte buna nu mai simbolizeaza sfarsitul intalnirii, aceasta continuand pe telefon. Astfel, 43% dintre romani recunosc ca flirteaza prin intermediul smartphone-ului, in timp ce doar 17% dintre acestia recunosc ca au folosit smartphone-ul pentru trimiterea mesajelor intime sau cu continut privat.

"De la mesaje la aplicatii de dating, smartphone-urile au reusit sa schimbe felul in care incepem si construim o relatie, astfel ca, in zilele noastre, este din ce in ce mai greu sa dai dreptate zicalei potrivit careia 'Dragostea trece prin stomac', fiind evident ca trece prin smartphone", spun realizatorii studiului.

Cercetarea de piata a fost realizata pentru Huawei de catre compania Ipsos si a fost efectuata in luna ianuarie 2018 pe urmatoarele piete: Austria, Bulgaria, Croatia, Cehia, Danemarca, Grecia, Ungaria, Polonia, Romania, Serbia, Slovenia si Turcia.

Produsele si serviciile Huawei sunt disponibile in peste 170 de tari si deservesc o treime din populatia lumii. In anul 2017, Huawei s-a clasat pe locul al doilea in ceea ce priveste livrarile de smartphone-uri la nivel global. Compania detine 17 centre R&D in tari precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India, China si Finlanda.



Citeste si