20 Iulie 2019

93.000 de euro cheltuiti de Primaria Capitalei cu 10 bloggeri si vloggeri in anul Centenarului



In anul Centenarului, Primaria Municipiului Bucuresti a achitat 93.000 de euro pentru jumatate de million de vizualizari pe YouTube de la Pandutzu, Andreea Balan, Mariposa si Tequila, scrie Libertatea.

Administratia Monumentelor si Patrimoniului Turistic (AMPT) a derulat in 2018 Programul Cultural “Bucuresti-Centenar”, cu o valoare totala de 9,2 milioane de lei. Banii au fost alocati in patru transe, de cate 2,3 milioane de lei. AMPT a platit, in fiecare etapa, pentru servicii de productie TV, servicii de productie radiofonica, servicii de agentii de presa si servicii prestate de autori si artisti independenti.

Din acesti bani, asocierea Tresure Island si Hit Manager (fondata de Florin Grozea, fost membru al trupei HI-Q) a incasat 433.000 de lei, aproape 93.000 de euro. Asocierea a publicat un concurs de fotografii, cu premii simbolice, 10 videoclipuri pe YouTube despre Bucuresti, a 100 de secunde fiecare, cu marca “Bucuresti 100” si o serie de 10 videoclipuri pe YouTube, a cate 10 minute, in medie, cu titlul “100 de oameni din Bucuresti”.

Printre bloggerii si bloggerii care au spus in stil propriu “Iubesc orasul Bucuresti” si care au contract cu firma lui Grozea se numara Pandutzu (Alin Pandaru) si cantareata Andreea Balan. Mariposa (Lorena Francisc) si Tequila (Bianca Adam) au publicat, de asemenea, videoclipuri in cadrul campaniei.

Restul celor 9,2 milioane de lei sunt impartite intre televiziuni, radiouri si publicatii de presa.



Citeste si