A doua editie „The Empty Shop” a reusit sa colecteze o cantitate record de articole vestimentare pentru Bucuresti, de 60,7 tone, din care 322 de kilograme reprezinta haine noi. Proiectul The Empty Shop, menit sa ajute persoanele in nevoie prin donarea de haine, a implicat peste 8.600 de locuitori ai Bucurestiului si vizitatori ai centrului comercial Promenada.

OMO si Coccolino, partenerii campaniei, s-au ocupat de spalarea, improspatarea si igienizarea hainelor, astfel incat acestea sa ajunga in conditii excelente la beneficiari. Impresionant este si faptul ca, din intreaga cantitate, 322 de kilograme sunt reprezentate de haine noi, cu eticheta.

Singurul magazin cu rafturi goale a tinut usile deschise timp de aproximativ o luna, din 24 aprilie pana in 19 mai, in Promenada. Magazinul faptelor bune a atras zilnic aproximativ 300 de vizitatori, care au venit si au donat cu scopul de a-i ajuta pe cei care au mai putin decat ei, cu speranta ca vor ajuta persoane din zone sarace si vor contribui la reducerea abandonului scolar.

In prezent, ultima etapa a fost finalizata, ceea ce inseamna ca hainele sortate, curatate si igienizate cu ajutorul OMO si Coccolino au fost livrate catre beneficiarii selectati, prin intermediul celor 50 de voluntari si 20 de angajati de la Crucea Rosie Romana care s-au implicat in campanie.

Astfel, au fost livrate 56,2 tone de articole de imbracaminte catre aproximativ 1177 de familii, insumand peste 4700 de persoane din 10 judete (Bucuresti, Bacau, Calarasi, Dambovita, Ialomita, Ilfov, Giurgiu, Prahova, Vaslui). De asemenea, in cadrul primelor etape s-au alaturat initiativei si cei de la Club Off-Road Bucuresti (CORB), alaturi de Roxana Ciuhulescu, care au dus 900 de kg de haine, in judetul Buzau, in sate accesibile numai cu masini de teren. 1800 kg au fost distribuite prin intermediul filialei de Crucea Rosie Prahova in Comuna Berceni, Sat Catunu afectat de inundatii. Au fost 91 de familii beneficiare, aproximativ 200 de persoane.

Cateva concluzii in urma acestei colecte:

  • Cele mai donate articole vestimentare au fost hainele pentru copii si adolescenti
  • Hainele donate au fost potrivite pentru toate sezoanele: dar au predominat articolele de primavara / toamna (pantaloni, jachete, paltoane etc)
  • In acest an au fost donate 322 de kilograme de haine noi, cu eticheta.

"The Empty Shop este un proiect despre oameni, despre fapte bune, un proiect in care binele invinge si care a solidarizat peste 7 milioane de oameni in zona de online, care au popularizat acest magazin gol. Desi anul acesta campania s-a desfasurat numai in Promenada, in Bucuresti, colecta a mobilizat peste 8.600 de donatori, care au umplut cu haine noi sau aproape noi rafturile, pentru a doua oara. The Empty Shop este clar un proiect care ii face pe vizitatorii nostri sa vibreze si ne bucuram sa vedem asta", spune Ana Maria Leca, Manager al Promenada Mall.

Promenada este situat in Calea Floreasca 246B, in imediata vecinatate a statiei de metrou Aurel Vlaicu. Promenada este un reper in viata urbana a orasului printr-un design avangardist, care include terasa verde, inspirata de gradinile japoneze, unde vizitatorii se pot relaxa, bucurandu-se vara de proiectii de film, spectacole de teatru sau concerte si iarna de un patinoar in aer liber, dar si un mix de chiriasi care satisface asteptarile unui public tot mai exigent. La finalul anului 2014, mall-ul Promenada a intrat in portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor comercial din Europa Centrala si de Est.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri