O companie din oraşul Lyon oferă o soluţie pentru a scoate din anonimat măştile faciale, a căror utilizare se generalizează. Este vorba de a imprima pe mască zâmbetul persoanei care o poartă, scrie Agerpres.

''Când am lansat această operaţiune, la începutul perioadei de izolare, companiile nu au fost prea receptive, dar acum, când începem să înţelegem că va trebui să trăim cu aceste măşti, cererea a crescut'', a explicat Ludovic Bonhomme, cofondator al Tcheezebox, societate cu sediul în Caluire-et-Cuire (zona metropolitană Lyon, estul Franţei).

''O mare problemă în aceste zile este revenirea salariaţilor la birou. Aşa că această mască îi va ajuta să se relaxeze adăugând o notă mai 'amuzantă''', a precizat Ludovic Bonhomme.

Destinate în primul rând profesioniştilor care doresc să-şi ''umanizeze relaţia'' cu clienţii, Tcheezebox realizează de asemenea măşti pentru persoanele fizice, în cazul unor comenzi de peste 50 de articole.

''Mi-am făcut cumpărăturile purtând această mască, iar oamenii mi-au zâmbit'', a subliniat antreprenorul.

Compania, fondată în 2003, îşi prezintă produsul - ''Masked'' - ca pe o mască de protecţie destinată marelui public, care îndeplineşte normele AFNOR (un grad de filtrare de 76% al particulelor de 3 microni) şi care rezistă la zece spălări. Fabricate în Montpellier (sud), măştile costă 7,8 euro pe bucată (fără taxe).

Societatea a avut drept obiect iniţial de activitate instalarea cabinelor fotografice, care acum pot fi folosite pentru fotografierea chipurilor persoanelor care doresc să-şi personalizeze măştile.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri