În fiecare an organizează DRG - Deutsch-Rumänische Gesellschaft e.V – Societatea Germano-Română din Pforzheim, la inițiativa consiliului de conducere a asociației condus de Dr. Oana Krichbaum, care este totodată și Consilier Local (CDU) ales la Pforzheim, un stand de promovare și vânzare a produselor românești, iar suma generată din aceste vânzări este donată asociației „Menschen in Not” / „Oameni în Dificultate”.

În ultimii ani această acțiune umanitară era organizată de Ziua României în prezența ES domnul Ambasador Emil Hurezeanu. În acest an, datorită pandemiei, nu a mai fost posibilă organizarea indoor pe 1 decembrie, iar membrii asociației s-au mobilizat exemplar și au organizat standul românesc în cadrul pieței volante din Pforzheim pe data de 12. decembrie.

Ca în fiecare an a participat și Brașovul, reprezentat de domnul Cristian Macedonschi la această acțiune cu produse deosebite donate de Sergiana, Mama Cozonacilor și Asociația parteneră brașoveană „Smart City Brașov”.

Produsele aduse din Brașov, mezelurile, turtă dulce și mierea ecologică au fost la mare căutare, iar prin vânzarea lor au contribuit brașovenii substanțial la donația realizată de asociația românilor din Pforzheim.

„Chiar dacă parcurgem această grea perioadă de pandemie mă bucur tare că am reușit să fiu prezent și în acest an la Pforzheim și să susțin această acțiune frumoasă a comunității române de aici. În fiecare an particip cu mândrie și promovez cu aceste ocazii tradițiile, ospitalitatea și gastronomia brașoveană în Germania, iar prin astfel de acțiuni umanitare generăm știri pozitive despre românii din diaspora și în special despre România. Țara noastră trebuie percepută în străinătate ca o destinație europeană de excelență atât din punct de vedere turistic cât și din cel economic, pentru investiții”, a declarat Cristian Macedonschi, președintele Asociației Smart City Brașov și membru activ al Societății Germano-Române din Pforzheim.

Pe lângă produsele din Brașov au mai adus membrii asociației prăjituri, dulcețuri, patiserie și siropuri românești produse de aceștia pentru a susține această acțiune.

Toate produsele oferite s-au vandut în mai puțin de 5 ore și au generat o sumă totală de 1.500 de euro care va fi donată asociației germane „Menschen in Not / Oameni în Dificultate”

„Cu astfel de acțiuni dorim pe de o parte să facem cunoscute minunatele produse românești, iar pe de alta parte să demonstrăm spiritul generos și solidaritatea membrilor noștri față de oameni cu probleme și profund afectați de criză. În urma acestei acțiuni am reușit să strângem suma de 1.500 de euro pe care îi vom dona asociației „Menschen in Not“.
Îmi doresc ca toți românii de peste hotare să fie adevărați ambasadori ai țării noastre, să contribuie la promovarea turistică și a culturii gastronomice românești, precum și la înlăturarea prejudecăților, care din păcate încă mai există”, a declarat președintele Societății Germano-Române din Pforzheim, doamna Oana Krichbaum.

Pentru această acțiune deosebită de promovare a valorilor și produselor românești în Germania a anunțat grupul de lucru de turism din cadrul Asociației RePatriot, coordonat de domnul Dragoș Anastasiu și Federația Industriei Hoteliere din România condusă de domnul Călin Ile, că o vor invita pe doamna Oana Krichbaum alături de familia ei într-un sejur de 3 zile în România într-unul din hotelurile membre ale federației, după motto-ul: „Nici o faptă bună fără răsplată pe măsură”.

Sursa foto: Centrul de Presă Brașov

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri