Antreprenorul Ionuț Isache, proprietarul lanțului de cafenele Black Habit, lansează Masa-De-Crăciun.ro, un magazin online creat special pentru a aduce, de Sărbători, pe mesele bucureștenilor, preparate tradiționale, de calitate și atent alese, furnizate exclusiv de producători români din județele Mureș, Giurgiu, Dobrogea, dar și din București.

„Prin Masa-De-Crăciun.ro ne propunem să oferim bucureștenilor preparate de calitate care depășesc nivelul așteptărilor, oricât de ridicate. Ne-am propus să includem în coșurile pregătite nu doar o selecție de preparate bune, ci o reală experiență de degustare pentru familiile care se bucură de ele. Masa de Crăciun e cea mai așteptată și în familiile noastre, așa că și aici, dorim să vă bucurăm o mare parte dintre simțuri cu preparate delicioase și de calitate urmate de o experiență post-gust îndelungată. Ne-am propus să oferim o reală experiență culinară, printr-o selecție de preparate provenite din surse locale și sigure.”, spune Ionuț Isache, fondatorul proiectului Masa-De-Crăciun.ro.

Pachetele ce pot fi comandate conțin preparate pentru cel puțin 2 mese și o gustare în ziua de Crăciun și includ: brânzeturi de mai multe tipuri, cărnuri alese, gătite în mod tradițional, cozonac, vin și sarmale din ingrediente naturale, cu carne de porc crescut în gospodării țărănești.

„Am ales să lucrăm cu furnizori locali, afaceri mici de familie care au respectat toate criteriile noastre de selecție și care continuă tradițiile și metodele de preparare locale. Brânzeturile le-am selectat de la o stână din județul Mureș, cărnurile de la o fermă din județul Giurgiu care practică o agricultură responsabilă, sustenabilă. Sarmalele sunt, de asemenea, gătite după o rețetă tradițională, folosind carne de porc crescut în gospodării țărănești, orez, varză acră și condimente naturale. Cozonacul vine dintr-o brutărie artizanală din București, iar vinul de la o cramă din Dobrogea”.

Printre criteriile de selecție a produselor se numără:

  • Expertiza și pasiunea celor care le-au creat,
  • Sursa și calitatea ingredientelor,
  • Metodele de preparare – simple și transparente, tradiționale,
  • Standardele de calitate, reflectate în gustul, textura, mirosul și aspectul final al produselor,
  • Standardele igienico-sanitare – producători locali care conștientizează contextul și sunt riguroși pe tot parcursul procesului de pregătire, ambalare și livrare,
  • Asocierea dintre gusturile produselor – să se completeze frumos la masă și pe parcursul zilei de Crăciun.

Proiectul magazinului online Masa-De-Crăciun.ro a fost demarat ca răspuns la schimbările survenite anul acesta în industria HoReCa și din nevoia de a servi cât mai bine clienții și nevoile acestora.

„Am căutat să aducem clienților noștri, chiar și în perioada de pandemie, mâncarea și atmosfera de Crăciun de altădată. Știm cu toții cât de afectată este industria ospitalității, în perioada aceasta, pentru micii producători fiind cu atât mai dificil. Prin proiectul nostru dăm o mână de ajutor producătorilor locali oferind, în același timp, bucureștenilor, experiența mesei de Crăciun, cu produse autentice și după rețete tradiționale”, mai spune Ionuț Isache.

Comenzile pot fi livrate în perioada 21 – 24 decembrie. Livrarea este gratuită, iar produsele pot fi expediate în București și Ilfov. Plata comenzilor se poate face și în rate, clienții putând beneficia de plata în 2 rate fără dobândă, prin Star Card de la Banca Transilvania.

Magazinul online Masa-De-Crăciun.ro a fost demarat ca răspuns la schimbările survenite anul acesta în industria HoReCa și din nevoia de a servi cât mai bine clienții și nevoile acestora. Este un proiect al antreprenorului Ionuț Isache, proprietarul lanțului de cafenele Black Habit. Black Habit are 4 ani de experiență în industria ospitalității, timp în care a adunat în jur o comunitate care apreciază complexitatea cafelei de specialitate la nivelul tuturor simțurilor.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri