Din cauza unei noi realități din sistemul de HoReCa, mai multe restaurante din Cluj au început să vină cu măsuri pentru a-și diminua pierderile cauzate de pandemie. Multe dintre ele au cumpărat „igluuri”, niște corturi în care clienții pot să stea distanțați social de oamenii pe care nu-i cunosc, dar au impus și o consumație minimă. În plus, o altă măsură folosită pentru a-și reduce din pierderi este impunerea unei limite. Altfel spus, nu vei mai putea sta mai mult de două ore la restaurant, tocmai ca altcineva să îți poată lua locul și să facă consumație.

Din cauza pandemiei, proprietarii restaurantelor au fost nevoiți să se reinveteze pentru a-și putea păstra afacerea. Majoritatea au achiziționat igluuri (corturi din folie de plastic, montate pe un schelet metalic). Aceste igluuri sunt încălzite cu lămpi de ulei care consumă destul de mult. Aceste corturi sunt „portița” prin care angajatorii reușesc să își mențină afacerea, în ciuda restricțiilor severe impuse de autorități.

Pentru că încălzirea acestor igluuri necesită o cheltuială în plus, majoritatea restaurantelor din Cluj-Napoca care dețin astfel de corturi, au decis să impună o consumație minimă de aproximativ 250-300 de lei .

Așadar, dacă vrei să mergi la Chios la un pahar de vin, pregătește-te să scoți din buzunar minim 300 de lei, și bineînțeles că nu te poți lungi la discuții mai mult de două ore.
Un alt restaurant de renume din Cluj-Napoca care are acestă regulă de „consumație minimă” este Colin's, unde trebuie să ai o comandă între 250-300 de lei dacă vrei să stai în iglu. Acest restaurant are o regulă în plus: toți clienții trebuie trebuie să comande de la bucătărie.

Citește articolul integral pe Monitorul de Cluj.

Citeste si:
Afacerea de familie pe care pandemia a transformat-o într-un...
Bistroul de la Colț |...

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri