Atenție! ... Acțiune! Nu suntem pe platourile de filmare, ci în Iulius Mall Iași. Acolo unde Crăciunul a fost prilej pentru inovare și o campanie altfel. Un mall care părea singur, doi hoți și un plan de salvare minuțios pus la punct sunt ingredientele unui scurtmetraj, genul aventură și multă comedie. Nu este descrierea unui film de pe marile ecrane, ci filmul de promovare a campaniei de Crăciun de la Iulius Mall Iași. Primul mall din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, este mereu în pas cu tendințele publicului său tânăr și își împachetează campaniile în povești pe gustul lor, pe platformele sociale pe care le preferă.

Iulius Mall Iași a fost inaugurat acum 21 de ani și, practic, a introdus noțiunea de mall în estul ţării, fiind primul complex comercial de acest tip. În timp, deși este cel mai „bătrân” mall din portofoliul deținut de compania IULIUS, a devenit atracția tinerilor. Pentru că este situat în cel mai mare campus studențesc din țară, dar și pentru că strategia de poziționare este în această direcție, de la brandurile „young”, până la cea de promovare. „Strategia este să ne conectăm la tineri, spunându-le povești. Și dacă reușim să scoatem de la ei o emoție, o transpunere în rolurile create, un share sau doar un zâmbet, scopul este atins. Suntem ghidați de convingerea că marketingul tradițional nu este suficient pentru segmentul pe care îl avem în vedere. De aceea, ne place să mergem în zone mai puțin exploatate, care la prima vedere ar putea să pară mai mult artistice decât comerciale. Cu toate acestea, pornim cu gândul că, la final, eforturile creative trebuie să fie traduse în rezultate. În fapt, tocmai aceasta este și provocarea la care vrem și trebuie să răspundem, pentru că Iulius Mall Iași trebuie să se detașeze de ideea că este un mall apărut în anul 2000, că este mai „bătrân” decât o bună parte dintre cei pe care îi targetăm”, a spus Ioana Bejan, Directorul de Marketing Iulius Mall Iași.

Kevin versus Kevine. Millennials versus generaţia Z

Anul acesta, Iulius Mall Iași a reinterpretat celebrul film de Crăciun - Home Alone – într-un scurtmetraj care să vorbească pe limba celor născuți după lansarea seriei cinematografice. O inițiativă aparent atipică, cu un caracter mai puțin comercial și mai mult de entertainment. De ce astfel? Directorul de Marketing Iulius Mall Iași ne spune că „nu există Crăciun fără Kevin, așa că noi am prezentat-o publicului pe Kevine. Un personaj la fel de curajos, carismatic și, mai ales, în tendințe. Evident, povestea include doi hoți stângaci și amuzanți. Campania Mall Alone a venit în urma unei sesiuni de brainstorming a echipei de marketing, în care headline-ul a apărut primul și scenariul a prins contur imediat. Doar e un subiect care ne place tuturor, nu? Integrarea magazinului Sizeer în poveste a venit natural, având în vedere poziționarea Iulius Mall Iași ca principala destinație a pasionaților de sneakerși”.

Provocarea a fost găsirea actorilor potriviți, mai ales a celei care a jucat-o pe Kevine. Numele adevărat, Andreea Andrei, actriță pasionată de nonconformism și comedie. Alături de ea, în calitate de hoți, Radu Hominceanu, actor cu peste 11 ani experiență de teatru și cu pasiuni multiple, cum ar fi desenul, muzica și scrisul, și Dorian Radu, care, deși specializat în arte vizuale, este fascinat de film și comedie. Picturile sale au fost expuse la Galeria Regală din Londra, lângă Palatul Buckingham, la Royal Academy Scoția, Royal Institute of Oil Painters. Este membru al Federației regale de artiști din UK, după ce, în 2019, a câștigat cel mai important premiu din lume în ceea ce privește miniaturile în cadrul expoziției regale, iar lista premiilor sale continuă cu cele obținute în calitate de dansator. „În campaniile noastre alegem mereu talente locale, oameni tineri care merită descoperiți și promovați dincolo de micile comunități care s-au coagulat în jurul lor. Este, de fapt, o relație de win-win între noi și ei, în care ne bucurăm reciproc de resursele, notorietatea și conexiunile pe care le avem. Credem în autentic și simțim că targetul nostru simte același lucru. Până la urmă, totul este despre tineri și potențialul lor”, a adăugat Ioana Bejan.

Tik Tok, challenge-ul generaţiei tinere, acceptat de Iulius Mall

În consens cu strategia axată pe prezența în mijlocul tinerilor, acolo unde se află ei și își petrec timpul, marketingul Iulius Mall Iași a venit cu ideea de a crea, anul trecut, un cont pe platforma socială care a înregistrat cea mai fulminantă popularitate. Astfel, Iulius Mall Iaşi a fost primul mall din România cu un cont activ de Tik Tok, unde a adunat deja o comunitate de peste 21.000 de urmăritori. „Joaca cu Tik-Tok-ul în realitate nu e doar o joacă, ci este creare de conținut cât mai autentic. Lucrăm cu trei microinfluenceri deja cunoscuţi în rândul audienţei tinere de sub 25 de ani şi creăm content video autentic, menit să promoveze locaţiile sau evenimentele din mall, însă de aşa manieră încât să fie perceput ca experienţe de timp liber şi nu doar locuri de shopping”, a adăugat Ioana Bejan.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri