Aproximativ 99% din portofoliul de clienţi casnici ai Electrica Furnizare beneficiau, deja, la momentul începerii perioadei de aplicare a măsurilor de plafonare şi compensare, de un preţ sub cel plafonat, motiv pentru care, în lunile noiembrie şi decembrie 2021, nu se încadrau pentru a li se aplica măsura plafonării, în timp ce aproximativ 700.000 de clienţi nu au fost eligibili pentru a deveni beneficiari ai măsurii de compensare, a anunţat compania într-un comunicat de presă citat de Agerpres.

"Compania Electrica Furnizare respectă legea, punând pe primul loc protejarea clienţilor, stornarea şi recalcularea facturilor aferente consumului din lunile noiembrie şi decembrie 2021 înscriindu-se în acelaşi demers. În linie cu o politică orientată spre client, Electrica Furnizare a depus eforturi majore, deşi cu impact negativ în rezultatele financiare pentru primele 9 luni ale anului 2021, pentru a-şi păstra angajamentele faţă de clienţii săi, menţinând preţurile din ofertele acceptate de către aceştia pe parcursul anului trecut, chiar dacă preţul de achiziţie a energiei de pe pieţele angro a crescut cu aproximativ 400% în 2021 faţă de anul precedent. Tot în acest spirit, Electrica Furnizare şi-a informat constant clienţii cu privire la stadiul aplicării măsurilor de compensare şi plafonare. La momentul începerii perioadei de aplicare a măsurilor de plafonare şi compensare, aproximativ 99% din portofoliul de clienţi casnici beneficiau deja de un preţ sub cel plafonat (...), motiv pentru care, în lunile noiembrie şi decembrie 2021, nu se încadrau pentru a li se aplica măsura plafonării. Totodată, aproximativ 700.000 de clienţi nu au fost eligibili pentru a deveni beneficiari ai măsurii de compensare", se menţionează în comunicat.

Reprezentanţii companiei precizează că, în prezent, facturile emise de Electrica Furnizare conţin menţiuni cu privire la facilităţile oferite de lege pentru toţi clienţii care întrunesc condiţiile de eligibilitate.

În acelaşi timp, pentru clienţii care întrunesc criteriile de eligibilitate, în facturile cărora nu s-au regăsit măsurile de compensare şi plafonare aferente lunilor noiembrie - decembrie 2021, au fost emise facturi de stornare şi, totodată, s-a început procesul de refacturare, astfel încât facilităţile acordate să se regăsească în facturi.

De asemenea, clienţii sunt asiguraţi de faptul că nu li se vor percepe penalităţi pentru perioada noiembrie - decembrie 2021 şi nici nu vor fi deconectaţi pentru eventuala neplată aferentă.

În ceea ce priveşte informarea clienţilor, compania Electrica Furnizare a creat o pagină dedicată cu privire la facilităţile acordate consumatorilor de energie electrică şi gaze naturale, la adresa https://www.electricafurnizare.ro/cms/comunicate-de-presa/2021/compensare-plafonare-facilitati/.

Retail jobs

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri