Societatea de Transport Bucureşti STB a început procesul de montare a validatoarelor smart pentru plata călătoriei în ultimele 700 de vehicule ale STB SA care nu deţin în momentul de faţă tehnologia plăţii cu cardul bancar, precizează compania, într-un comunicat citat de Agerpres.

Astfel, procesul de implementare a noilor validatoare vizează 700 de vehicule din generaţiile de autobuze, tramvaie şi troleibuze care nu au fost echipate din construcţie sau la momentul achiziţiei cu acest tip de validator.

Până în prezent, validatoare de acest tip erau disponibile doar în 66 de tramvaie, 400 de autobuze Otokar şi 130 de autobuze Mercedes Hibrid.

"Avantajele implementării validatoarelor smart sunt multiple, începând cu transformarea digitală a modului de plată a călătoriei cu ajutorul dispozitivelor mobile sau smartwatch cu NFC, dar şi prin cardurile bancare contactless. Astfel, plata călătoriei se face direct la validator, fără a mai fi necesară deplasarea la un centru de vânzare", se menţionează în comunicat.

Vehiculele echipate cu acest tip de validator vor fi semnalizate cu stickere informative în exterior, în dreptul uşii unde este montat validatorul şi în interior. Pentru accesibilitate, în cazul tramvaielor cu podea coborâtă, validatorul smart este instalat în zona prevăzută cu rampă de acces.

"Fără costuri suplimentare pentru călători, validarea directă cu cardul bancar în vehicule arată că viitorul transportului public este definit de transformarea digitală, automatizarea, investiţiile în materialul rulant şi în infrastructură, astfel încât împreună cu resursa umană de calitate, beneficiile transportului public să fie cele dorite de către utilizatori", a declarat Adrian Criţ, directorul general al Societăţii de Transport Bucureşti STB SA.

Retail jobs

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri