Românii și-ar încheia o asigurare de viață dacă ar avea venituri mai mari și dacă ar fi informați mai bine în legătură cu beneficiile acestui tip de asigurare, se arată într-un studiu realizat de Uniunea Națională a Societăților de Asigurare-Reasigurare din România (UNSAR).

Potrivit sursei citate, circa 30% dintre români spun că principalul motiv care i-ar determina să încheie o poliță de asigurare de viață îl reprezintă veniturile mai mari.

Pe locul secund în acest top se situează o mai bună informare despre beneficiile asigurărilor (25%), urmată de o experiență nefericită (18%), se mai arată în cea mai recentă ediție a Barometrului UNSAR - IRES privind Percepția riscului și cultura asigurărilor din România. De altfel, asigurările de viață și cele de sănătate se află în topul polițelor de care românii au fost interesați în 2022.

Conform aceluiași studiu, 1 din 4 români declară că evenimentele din ultimul an i-au crescut interesul pentru asigurările de viață.

Creșterea nivelului de educație financiară a românilor este un pilon strategic al activității UNSAR. Astfel, în ceea ce privește gradul de informare cu privire la asigurări, 4 din 10 români se declară acum a fi bine și foarte bine informați. Internetul reprezintă principala sursă de informare, urmat de televiziune, 60% dintre români declarând că folosesc paginile web și platformele de social media pentru a se interesa despre asigurări.

Din dorința de a fi și mai aproape de români, în contextul în care nevoia de informație privind soluțiile de protecție financiară rămâne în continuare una importantă, UNSAR lansează astăzi o nouă ediție a campaniei de educație financiară #gatapentruVIAȚĂ.

“Noua campanie #gatapentruVIAȚĂ este dedicată tinerilor între 18 și 35 de ani și are drept scop o mai bună conștientizare a riscurilor la care ne expunem și a beneficiilor pe care le aduc asigurările de viață, cât și cele de sănătate, în condițiile în care deficitul de protecție din România se situează la o valoare semnificativă”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Adrian Marin, Președinte UNSAR.

Anul acesta, mesajul campaniei – “Bucură-te de bine, protejează-te de greu” – este susținut de vloggerul Marian IONESCU “Mariciu”, care s-a alăturat demersului UNSAR, împreună cu familia lui. Povestea lor poate fi descoperită pe pagina dedicată a acestei campanii, găzduită de platforma Asiguropedia.ro.

“Nu este ușor pentru nimeni să se gândească la situații neprevăzute cum ar fi un accident sau o boală care îți afectează viața de zi cu zi, cu atât mai mult pentru tineri. Ei sunt însă primii care trebuie să știe că, indiferent de vârsta pe care o avem, este important să fim alături de cei dragi și să știm ce soluții avem la îndemână pentru a ne proteja financiar”, a declarat și Alexandru Ciuncan, Director General al UNSAR.

Barometrul UNSAR - IRES a fost realizat în mai 2022, pe un eșantion format din 1.000 respondenți cu vârsta între 18-50 de ani, utilizând metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing), cu o eroare maximă tolerată de ±3,1%, la un nivel de încredere de 95%.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri