23 August 2022

Directorul Poștei Române: Fiecare român va avea un cod poștal propriu



Codurile poștale actuale stabilite în funcție de localitate și adresă vor dispărea și vor fi înlocuite cu coduri poștale personale. Fiecare român va avea propriul său cod postal, conform lui Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale Poșta Română, a declarat acesta într-un interviu la Radio România Actualități.

„Serviciul poştal modern trebuie să aibă câteva elemente. În primul rând, trebuie să fie rapid. În al doilea rând, trebuie să fie convenabil. Şi, nu în ultimul rând, trebuie să fie customizat pe nevoile oamenilor. Vă mai spun un lucru, noi lucrăm la un cod poștal pe persoană. Dacă până acum codurile poştale sunt împărțite geografic, pe localități, sau străzi, sau cartiere, credem că e momentul în care să facem un pas digital important și să ne asigurăm că fiecare persoană are propriul cod poștal şi indiferent unde se găseşte persoana respectivă poştaşul să îl găsească şi să îi ducă coletul, dacă optează pentru genul ăsta de livrare”, a declarat directorul Poștei Române pentru Radio România Actualități.

De asemenea, Poșta Română lansează primul NFT al unei entități din portofoliul statului român, sub forma unui timbru digital, cu ocazia aniversării a 160 de ani de la înființarea companiei.

Este vorba despre o serie limitată de 160 de NFT-uri, simbolizând vârsta Poștei Române, creații grafice virtuale a căror valoare de piață este de presupus a se aprecia în timp.

Citiți și: Poșta Română lansează NFT-uri, active digitale populare în rândul investitorilor în criptomonede.

„Poșta Română este o companie de 160 de ani, cum bine ați spus și dumneavoastră, e normal ca aceste companii vechi de secole să aibă și momente mai bune și momente mai slabe. Din fericire, Poșta tocmai, zic eu, și-a încheiat un ciclu prost în existența ei și urmează vremuri mai bune. Este o companie cu un potențial fantastic și încercăm să ducem poșta acolo unde îi este locul, în secolul 21, și serviciile noastre și produsele noastre să fie relevante pentru clienții noștri. Până la urmă, avem cei mai mulți clienți din România, sunt 8 milioane de oameni care apelează în fiecare lună la serviciile noastre”, adaugă, Valentin Ștefan.



Citeste si