Viceprimarul Capitalei Stelian Bujduveanu anunţă că în anul 2023 bucureştenii au ales să meargă mai mult cu transportul public de suprafaţă.

Astfel, în prima parte a acestui an, s-au achiziţionat cu peste 30% mai multe abonamente şi călătorii STB, faţă de începutul anului 2022, scrie Bujduveanu, pe Facebook. Este vorba despre 614.288 de abonamente şi 10.355.325 de călătorii vândute în primele trei luni ale anului 2023.

„Achiziţia de noi mijloace de transport în comun, digitalizarea plăţilor şi instituirea unui regulament clar pentru locurile publice de parcare din Capitală sunt doar câteva măsuri care încurajează utilizarea transportului public. Potrivit datelor deţinute de Societatea de Transport Bucureşti, în primele 3 luni ale acestui an s-au cumpărat peste 614 mii de abonamente şi peste 10 milioane de călătorii, faţă de 462 de mii de abonamente şi 7,8 milioane de călătorii în aceeaşi perioadă a anului 2022 (ianuarie-martie)", anunță Stelian Bujduveanu, potrivit Agerpres.

Potrivit viceprimarului, vânzarea abonamentelor a crescut cu 32,73%, iar vânzarea călătoriilor a crescut cu 31,66%. Totodată, au crescut încasările STB cu aproape 25%, de la 53 de milioane de lei în primele 3 luni ale anului 2022, la peste 66 de milioane de lei în aceeaşi perioadă a acestui an.

"Activitatea de control în mijloacele de transport public s-a îmbunătăţit în acest an. Persoanele care călătoresc fraudulos au fost sancţionate, fiind încasaţi 1,5 milioane de lei, faţă de 1,4 milioane de lei", precizează viceprimarul.

Stelian Bujduveanu reaminteşte că sunt în curs achiziţiile pentru 100 de autobuze electrice, 22 de troleibuze, microbuze electrice şi o consultare de piaţă pentru alte 250 de tramvaie. Sunt vizate de asemenea: reabilitarea a 50 de km de linie de tramvai; instituirea de noi benzi unice; adăposturi şi panouri de informare digitale pentru staţiile STB.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri