25 Martie 2024

FRF și Lagardère Travel Retail România deschid două centre de cumpărare a produselor Echipei Naționale pe aeroportul Otopeni



Federația Română de Fotbal (FRF) și Lagardère Travel Retail România deschid două centre de cumpărare a produselor Echipei Naționale în Aeroportul Internațional “Henri Coandă” București.

Această inițiativă este rezultatul unui parteneriat semnat în noiembrie anul trecut între FRF și Lagardère Travel Retail.

Cele două centre, amplasate în zona de plecări interne și internaționale, vor oferi suporterilor și călătorilor produse licențiate și suveniruri ale echipei naționale de fotbal a României.

Echipele FRF și Lagardère Travel Retail au lucrat îndeaproape pentru a asigura o selecție de produse precum tricouri, șepci, eșarfe, mingi, dar și altele. Fiecare produs este autentic și licențiat oficial de către FRF.

Centrele de cumpărare a produselor Echipei Naționale din Aeroportul Internațional “Henri Coandă” București sunt deschise non-stop.

Lagardère Travel Retail. companie de retail destinat călătorilor, deține 3 linii de business: Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice. Lagardère Travel Retail operează peste 5.120 de magazine în aeroporturi, gări și alte platforme, în 42 de țări, și a generat vânzări de 6,6 miliarde de euro în 2023 (gestionate 100%).

În România, compania este prezentă de peste 27 de ani pe piața comerțului în zonele de tranzit urban (aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri) și operează o rețea de aproape 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, sub 6 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee, și Pizza La Mia Stazione.



Citeste si