Ai de trimis o prezentare prin email ? Destinatarul urmeaza sa o printeze si nu o va evita ? E indicat sa trimiti un document .pdf
Formatul .pdf (Portable Document Format) a fost lansat de Adobe Systems in 1993 si reprezinta probabil cea mai potrivita solutie de trimite documente prin email, avand avantajul ca nu este editabil in mod direct si ca isi pastreaza caracteristicile indiferent de cele ale calculatorului de pe care este accesat.

Una din variantele de a crea fisiere .pdf este sa achizitionati Adobe Acrobat, full-version (nu Adobe Acrobat Reader varianta gratuita), realizarea unui document fiind la fel de facila ca utilizarea unei imprimante.

O alta varianta este accesarea site-ului www.adobe.com si crearea unui cont de utilizator care va permite realizarea gratuita a 5 documente .pdf.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Special »



Setari Cookie-uri