Razvan Toma a inceput afacerea fara investitii initiale semnificative. El a gasit un furnizor local de mase plastice care ii furniza exact numarul de cosuri de care avea nevoie. “Inca de la inceput am oferit un serviciu pe care nimeni altcineva nu il oferea - personalizam cosurile conform legii si in plus ofeream si saci de gunoi menajeri ca bonus. La inceput nici nu aduceam cosurile la sediul nostru – le inscriptionam direct la sediul producatorului, apoi le expediam in aceeasi zi prin curier rapid”, spune Toma.

In prezent, la un an de la inceputul companiei, investitiile se realizeaza in mare parte in stocurile de marfa, intrucat firma nu functioneaza ca un magazin obisnuit astfel incat cele mai mari cheltuieli sunt in stocuri.

Afacerea a inceput-o cu un partener insa s-au despartit dupa prima luna, in prezent Toma actionand singur.

Cosurile sunt achizitionate din Grecia, Austria si o parte din Turcia. “Mai cumparam inca o parte foarte mica de la primul furnizor, insa aproape nesemnificativ”.

Din septembrie 2010, firma a atras mai mult de 500 de clienti, printre care Metro Cash & Carry, IKEA, Hidroelectrica, CFR, Aeroportul Craiova, MOL, Curtea de Apel Bucuresti.