Desi 88% dintre IMM-uri considera ca platforme precum Twitter si Facebook au impact sau ar putea influenta veniturile totale ale firmelor, doua treimi dintre ei (67%) nu vor investi sume aditionale de bani in marketingul pe social media in 2012, rezulta dintr-un studiu realizat de SocialStrategy1 si OfficeArrow.

Studiul, realizat in luna noiembrie, a fost realizat printre 343 de executivi din companii cu mai putin de 10 angajati si a scos in evidenta faptul ca Facebook (61%) si LinkedIn (48%) a depasit Twitter (37%) si Google+ (14%) ca retele sociale preferate de IMM-uri, conform MediaBistro.com.

Multe IMM-uri se arata frustrate de numarul ridicat de retele sociale, complexitatea lor si numarul ridicat de informatii. Cu toate acestea, doar 4% dintre IMM-uri folosesc instrumente de monitorizare in social media, instrumente care le-ar putea ajuta sa faca ordine in informatii.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Citește și
Principalele cinci tendinte in marketing si comunicare in 2020
Setari Cookie-uri