“Unlocking your company’s value”, scrisa de Les Nemethy, este una din putinele carti care se adreseaza corect antreprenorilor de succes, adica inca antreprenor, dar mai mult decat “am o idee”, spune Radu Georgescu.

"Cartea nu are un nivel foarte profesional. Este utila de citit de catre oricine vrea sa inceapa un business, dar si celor care sunt angajati si vor sa aiba doar o idee despre afaceri pe cont propriu. Este o carte care vina sa schimbe un pic cateva idei bine intepenite pentru antreprenorul wannabe”, a spus Radu Georgescu, fondatorul Gecad, despre cartea saptamanii propusa in emisiunea Start-Up Wall-Street.

Exista diferente intre o afacere vandabila si una durabila? “In mod ideal, nu exista. O companie buna este buna si atat. In mod real, exista. Daca iti doresti sa construiesti o afacere pe care sa o lasi mostenire copiilor tai, probabil ca o vei face intr-un anumit fel. Daca o construiesti pentru a o vinde, o vei face cu totul diferit”, spune Radu Georgescu.

„Ma cunosc cu Les (autorul) de cativa ani – tanarul traieste in Ungaria si asta face de ani de zile: ajuta antreprenori sa-si vanda companiile”, scrie Radu Georgescu pe blogul sau. Cu toti pasii necesari, pasi pe care ii regasim si in carte:

• Intelegerea motivelor personale;

• Alternative de monetizare – Exit, IPO, Merger, Grow, Management Buyout, Refinancing, ESOP, Liquidation – Intelegerea tuturor si alegerea optiunii corecte;

• Echipa care sa te ajute – Legal advisor, Accountant, Expert in taxe, Consultant Financiar;
• Ce ai de facut inainte, in pregatirea unei tranzactii – Corporate Governance, BP, Valuation, Tax planning, Exit Marketing Strategy, Timing, Contingency Plan;

• Gestionarea tranzactiei in sine – Proces Competitiv sau Oportunitate, Due Dilligence, Oferte, Structurare, Termsheet, SPA, Negociere.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
Hotii au spart un chiosc de ziare. Au furat...carti