Antreprenorii, de cele mai multe ori se gandesc la toate detaliile, mai putin la cum sa-si promoveze businessul. Insa, cu cat antreprenorii incep mai devreme sa comunice despre ceea ce fac sau vand, cu atat este mai bine, spune Raluca Ene, managing director al agentiei de relatii publice Chapter 4 Romania.
Presa este mereu curioasa si dornica sa gaseasca subiecte interesante pentru sumar, dar are nevoie ca antreprenorii sa-si anunte si ei prezenta in arena. Beneficiile sunt de ambele parti:

Identificati ce este nou, inovator, inedit in compania dvs

Jurnalistii isi vor trece intotdeauna pe lista de subiecte orice noutate, inovatie, lucru inedit pe care companiile il aduc pe o piata, asadar este esential ca antreprenorul sa identifice acest tip de element in propria afacere si sa-l faca public. Pentru impact mai mare, fiti atenti la corelarea publicului tinta al publicatiei cu cel al firmei.

Jurnalistii vor sa vorbeasca cu oameni care isi cunosc industria

Jurnalistii vor aprecia intotdeauna un om de afaceri care isi cunoaste industria si care si poate pune businessul in context intr-o maniera cat mai clara si mai echilibrata cu putinta. Mai mult decat atat, ei pretuiesc oamenii pasionati de ceea ce fac, pentru ca pasiunea lor se transmite.

Din acest punct de vedere, la inceput, antreprenorii sunt cei mai buni purtatori de cuvant pentru afacerea lor. Stand de vorba cu jurnalistii, va veti putea prezenta afacerea nu numai pentru clienti si parteneri, ci si pentru angajatii de care veti avea nevoie pe masura ce afacerea ii va creste.

Cititi toate sfaturile oferite de Raluca Ene in textul:
Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri