Aveti o afacere si vreti sa deveniti cunoscut? wall-street.ro a vorbit cu 10 manageri de agentii de relatii publice care va invata ce sa le spuneti jurnalistilor pentru ca acestia sa scrie despre businessul dvs.
Uitati-va care sunt publicatiiile de interes pentru clientii dvs si faceti o lista cu jurnalistii si bloggerii care scriu pe teme din sfera businessului dvs. Incercati sa ii cunoasteti, sa le observati personalitatea si topicurile de interes, apoi incercati sa va conectati cu ei online (Facebook, Twitter), sa le urmariti activitatea pe bloguri si sa va intalniti cu ei in evenimentele la care acestia participa.

Fiti accesibili si oferiti informatii folositoare din businessul dvs., spune Alina Damaschin, directorul general al agentiei Rogalski Grigoriu Public Relations.

Gasiti o abordare interesanta

Cu cat povestea pe care o aveti de spus este mai interesanta, sansele ca aceasta sa atraga atentia jurnalistului si sa fie publicata vor creste.

Povestile despre o companie la inceput, mai indrazneata, cu un business mai atipic, condusa de un antreprenor diferit prin modul de a pune problema, care are informatii noi despre un anumit segment de consumatori, pot fi mai atractive decat cele despre companiile mari.

Cititi toate sfaturile oferite de Alina Damaschin in articolul:Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri