In mileniul trei romanul nu se mai naste poet, ci IT-ist sau afacerist pe internet. Intr-o tara zdrentuita de criza economica, generatia tinerilor a invatat sa faca bani. Cum? Cu talent, cu daruire, cu spirit inovativ a inventat business-uri, a muncit pe rupte dar... a reusit!

Duminica, 24 martie, de la ora 13, emisiunea Business B1 a prezentat trei afaceri online ale unor tineri seriosi si muncitori si cu mintea brici.

Invitatii emisiunii au fost Mirela Bucovicean, proprietar Molecule-F), Daniel Nicolescu, director general al furnizorului de solutii de plati online PayU, si Rares Pintea, director tehnic Innobyte, si Claudiu Vrinceanu, redactor-sef wall-street.ro.

Ce trebuie sa stie un tanar care are lucruri interesante de aratat si doresete sa le expuna si sa le vanda intr-un magazin online? Expunere a produselor sau vanzare online? Daca ai un magazin online insemana ca oricine, indiferent de tara de origine poate cumpara produsele de acolo? Ce presupune livrarea in afara Romaniei?

Urmareste emisiunea aici.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
Evolutia eCommerce-ului in ultimii ani: Dupa recesiune, 2.300 magazine
Setari Cookie-uri