Luna aceasta, Vlad Andries impreuna cu alti doi parteneri a lansat Romanian Label, o afacere care isi propune sa promoveze portul traditional romanesc. Investitia initiala a fost de aproximativ 30.000 de euro.
“Majoritatea prietenilor ne-au spus ca suntem nebuni ca ne bagam banii in asa ceva. Dupa 7 ani de experienta nu e foarte greu sa deschizi o afacere noua, mai ales daca ai o idee buna care sa aiba ceva potential. Pentru o persoana angajata, care si-ar dori sa treaca in zona atreprenoriatului, cred ca cel mai greu este sa faca primul pas, sa iasa din zona de confort a jobului si sa aiba incredere ca va reusi”, spune Vlad Andries.
In opinia sa, in online-ul romanesc exista putine nise pe care le putem considera saturate. Ceea ce conteaza este increderea pe care un antreprenor o are in proiectul sau si volumul de munca depus, superior competitiei, spune antreprenorul.
“Recomandarea mea pentru toti cei care isi doresc sa inceapa un business nou este sa fie cat mai pragmatici si sa se gandeasca in primul rand la metoda de monetizare”, completeaza Vlad Andries.
Gama de produse Romanian Label se axeaza pentru inceput pe diferite modele de ii romanesti, lucrate in intregime manual. Produsele sunt achizitionate de la mestesugari romani, in special din Oltenia. In functie de complexitatea si marimea modelului fabricarea unei ii dureaza intre trei si sapte zile.
Preturile unei ii romanesti sunt cuprinse intre 160 si 560 de lei. Firma a preluat deja comenzi de la romani stabiliti in Canada, SUA, Marea Britanie, Belgia si Germania.
“Ne vom limita la produse romanesti, dar vom incerca sa le dam un aer modern. Nu ne dorim sa vindem artizanat, ci produse de vestimentatie traditionale, frumoase, dar si utile, care pot fi integrate in orice”, spune Andries.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: