El a adaugat ca internetul a fost considerat un mijloc de comunicare mai putin important atat de creatorii de continut (publisheri), cat si de cititori si investitorii in publicitate.
“In redactii, in urma cu cativa ani se spunea <<Nu conteaza ce scrii pe internet, poti sa scrii orice>>. Comentatorii se dezlantuie in spatele anonimatului. Pe de alta parte, advertiserii…cati dintre clienti respecta intr-adevar internetul? De ce are aproape cel mai mare rebate? Se ajunge la aproape 40%. Esecul unui business de continut online poate veni si din aceasta lipsa de respect a advertiserilor, a comentatorilor si a jurnalistilor. Nu conteaza ca te exprimi pe internet, ci ca te exprimi undeva. Trebuie sa iti respecti colaboratorii si cititorii de la inceput. Businessul de continut inseamna credibilitate, iar continutul credibil conteaza cel mai mult. Daca pierzi asta, foarte greu iti mai revii”, a mai spus jurnalistul.
Pagina de media a fost lansata in octombrie 2008, la inceputul crizei economice, de Petrisor Obae, un jurnalist cu aproximativ 20 de ani de experienta in cadrul unor publicatii ca Radio Delta, Radio Romania Actualitati, Mediafax, Capital si Evenimentul zilei.
“Cand am lansat publicatia, ma gandeam ca intr-un an sa am patru-cinci angajati, iar in cinci ani sa fim oameni. Dar am iceput in octombrie 2008, iar putin timp mai tarziu bugetele au fost taiate cu 50%. Dar vrem sa dezvoltam Pagina de media intr-un produs media mult mai complex decat este acum”, a mai spus Obae.
In prezent pentru Pagina de media lucreaza sase persoane, publicatia devenind intre timp cel mai important jucator pe segmentul de informatii din domeniu media si al publicitatii.
Citeste si:
Sursa foto: Contul de Facebook al DPAD
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: