Intr-o era a inflatiei de informatii, este usor ca mesajul tau de marketing sa nu iasa in evidenta sau chiar sa nu fie vizibil de loc. Una dintre cele mai bune modalitati de a iti scoate in evidenta mesajul este sa spui povesti surprinzatoare si utile.

Compania de marketing LookBookHQ a examinat elementele unei povesti reusite din cadrul unei campanii de marketing.

1. Arata, nu spune. Conform cercetarii, comunicatele de presa care includ multimedia primesc cu 77% mai multe raspunsuri decat cele ce contin doar text.

2. Realizeaza informatie digerabila. Majoritatea oamenilor (79%) “scaneaza” continutul pe Internet si nu il citesc cuvant cu cuvant.

3. Scrie headline-uri care “sa prinda”. Deoarece oamenii nu au timp sa se uite la continut, trebuie sa le subliniezi foarte rapid o idee esentiala, astfel incat sa ii faci sa vrea sa citeasca mai mult(e).

4. Personalizeaza povestile. Consumatorii primesc mii de mail-uri de marketing. Povestile reale, despre oameni ca ei, ies in evidenta.

5. Impacheteaza frumos informatia. Clipurile, imaginile si textele se pot pierde pe Internet daca sunt distribuite separat, asa ca impacheteaza-le pe toate acestea impreuna.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Principalele cinci tendinte in marketing si comunicare in 2020
Setari Cookie-uri