Noul ministru pentru IMM si Turism, Florin Jianu, a declarat ca una dintre prioritatile mandatului sau este de a da posibilitatea oricarui roman care nu a avut o firma sa infiinteze una, prin extinderea facilitatilor oferite de programul intreprinzatorului debutant.

"Noi ne propunem sa continuam proiectele foarte bune initiate de doamna ministru Grapini (fostul ministru al IMM si Turism Maria Grapini, n.r.) si ne propunem sa aducem cateva lucruri care sa imbunatateasca aceste proiecte, dar si alte proiecte. Noi o sa avem timp indeajuns sa ne vedem foarte foarte des, cred ca o sa va plictisiti de mine, sper sa nu va plictisiti de lucrurile pe care le voi propune si ele intr-adevar sa ajunga in randul intreprinderilor", a spus Jianu intr-o conferinta de presa.

El a afirmat, potrivit Mediafax, ca agenda sa va fi dictata de mediul de afaceri.

"Ca si doamna ministru Grapini, eu vin din mediul de afaceri si probabil ca la un moment dat ma voi intoarce acolo. Motivatia pentru care eu am venit aici este ca as vrea sa las, in general, unui mediu care m-a propulsat, un mediu de afaceri mai competitiv, mai permisiv, usor mai debirocratizat, daca e posibil", a adaugat Jianu.

Acesta vrea sa introduca pe scara larga digitalizarea relatiei dintre administratia publica si firme.

"Una dintre prioritatile mandatului meu este de a crea noi si noi intreprinderi si de a da posibilitatea oricarui om din Romania care nu a avut o companie sa-si deschida o firma, prin extinderea facilitatilor oferite de programul intreprinzatorului debutant pentru toate categoriile din Romania care nu au detinut o firma", a mai spus noul ministru pentru IMM si Turism.

Ce vor antreprenorii de la Florin Jianu, noul ministru al IMM-urilor

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri