Doi tineri din Romania au lansat o retea sociala de business, in incercarea de a conecta angajatii IMM-urilor atat din tara cat si de peste hotare. Tinta lor este una ambitioasa, in contextul unei piete aglomerate – 10.000 de utilizatori pentru Worktack.com Pe ce se bazeaza cei doi si ce planuri au, citeste in textul de mai jos.

Fondatorii Worktack.com sunt Adrian Cernat si Marius Huza. Adrian are 28 de ani si a absolvit facultatea de Management al Afacerilor, lucrand anterior in vanzari, resurse umane si in mediul online. Marius are 27 de ani si a absolvit ASE, avand un master in Brand Management si Comunicare Corporatista. Anterior, el a activat in pozitii precum PR, product management, marketing si project management.

“Am ales viata de start-up pentru ca ne place la nebunie libertatea si sentimentul unic pe care il ai cand construiesti proiecte de la zero. Atunci simti cu adevarat provocarile si implinirile in viata profesionala. WorkTack este cel de-al doilea produs dezvoltat de catre noi, dupa smartdreamers.com”, subliniaza ei.

De ce WorkTack?

Radu Georgescu, manager “cu state vechi” in antreprenoriat, a subliniat in cel mai recent interviu al sau cu wall-street.ro ca “jocurile sunt facute” in zona de retele sociale si ca marii jucatori sunt deja stabiliti.

Tinerii antreprenori romani vor sa ocupe insa o zona nisata – a IMM-urilor. Cum explica ei initiativa?

“WorkTack este mai mult decat o retea sociala. Este aplicatia care simplifica toate conexiunile de munca din cadrul unei companii. La baza aplicatiei se afla o retea de socializare privata, dedicata comunicarii interne. Daca pe retelele de socializare suntem conectati, in timp real, cu prietenii, nu acelasi lucru se intampla si la munca. Majoritatatea companiilor folosesc instrumente invechite, care nu redau o imagine clara asupra comunicarii dintre angajati, a starii lor. Alte companii interzic utilizarea retelelor sociale. Pentru o productivate optima, socializarea intre angajati trebuie incurajata”, considera ei.

Pe langa reteaua de socializare interna, ei aduc alte unelte "menite sa usureze activitatea de la birou".

“Task managementul este unul dintre atuurile aplicatiei, intrucat rezolva intr-un mod logic si extrem de simplu problema organizarii activitatilor zilnice ale unui angajat intr-o companie. In mod constant vom adauga noi functionalitati, care sa transforme WorkTack in aplicatia care optimizeaza conexiunile de munca intre angajati si simplifica activitatea zilnica”, subliniaza tinerii.

Pana in prezent, ei au investit “o suma cu cinci zero-uri” in dezvoltarea WorkTack.com si estimeaza pentru urmatorul an 10.000 de utilizatori, dintre care jumatate din afara Romaniei.

“Ne axam pe companiile medii si mari. Cand spunem medii, ne referim la cele cu mai mult de 30-50 de angajati. In prezent, piata noastra tinta este cea din Romania, iar in viitorul apropiat ne vom concentra pe piata internationala”.

Platforma poate fi testata gratuit, abonamentele variind in functie de numarul de angajati dintr-o companie, de la 80 la 250 de euro/luna.

Tinerii considera ca preturile sunt competitive si “pot fi sustinute de catre orice companie, indiferent de dimensiunea acesteia”.

Consideri ca reteaua celor doi ar putea avea succes? Cum ti se pare proiectul lor? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri