Cuvantul “influencer” este folosit foarte des in business, dar cum actioneaza pana la urma persuasiunea? Un infografic al companiei britanice Everreach incearca sa explice elementele pe care companiile le pot folosi pentru a face clientii sa spuna “da”. Lista este bazata pe invataturile Dr. Robert Cialdini, autor al cartii “Influence: The Psychology of Persuasion”.

Clientii simt mai puternic sa iti aprecieze business-ul daca, de exemplu, au primit ceva neasteptat sau personalizat. De asemenea, ei tind sa doreasca mai mult lucruri rare – de aceea ofertele limitate tind sa atraga mai multi clienti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri