Ea este pasionata de pictura, iar el stie business si tehnologie. Astfel, dupa mai multi ani in care au lucrat in alte domenii, sotii Anca si Cristian Stefanescu au decis in urma cu cateva luni sa puna bazele Colours of my life, un business de genti si accesorii, pentru care cei doi isi doresc sa ajunga la vanzari de un milion de euro.

Descopera mai multe idei de afaceri profitabile pe Raftul cu Afaceri.

"Vrem sa aducem putina culoare in jurul nostru. Si sa facem wearable art, sa aratam ca arta poate fi purtata”, a explicat Cristian Stafanescu, managing partner al Colours of my Life.

Mai exact, produsele comercializate de Colours of my life sunt creatii pictate ori tiparite pe piele sau alte materiale textile.

Anca Stefanescu (40 de ani) are experienta in domeniul artistic, ea absolvind Liceul Tonitza si apoi Facultatea de Arte Plastice. De-a lungul anilor a lucrat ca designer grafic sau colorist, iar, de curand, odata cu dezvoltarea Colours of my life, a revenit la ceea ce a pasionat-o dintotdeauna: pictura. Pe de alta parte, Cristian Stefanescu (46 de ani) are experienta in business si tehnologie, el fiind fondator si manager al Ka&Te Associates, companie de servicii informatice, cu circa 20 de angajati si afaceri in jurul a 550.000 de euro anul acesta.

Citeste si:
eMAG: Testam, pentru a patra oara, un sistem similar Amazon Prime
Stanciu, eMAG: Testam, pentru...

Un business cu produse de lux, in serie limitata

Colours of my life va vinde doar online, magazinul electronic urmand sa fie lansat pe 15 septembrie. Produsele sunt de lux, create de designer in editii limitate, de 10-20, maxim 50 de exemplare. Printre produsele vandute se numara genti, bratari, tricouri, tablouri, coperti de agenda, telefon sau iPad. Majoritatea produselor sunt fabricate din piele. De asemenea, pentru a fideliza clientii, cei doi antreprenori vor oferi cumparatorilor obiecte precum coperti de telefoane, magneti sau semne de carte, toate fiind create de Anca Stefanescu.

Cei doi antreprenori nu au stabilit inca preturile finale, insa o geanta va costa cateva sute de euro. “Sunt produse de lux, nu la nivelul Givenchy, dar preturile sunt peste medie”.

Citeste si:
Amazon Alexa va implementa vocea lui Samuel L. Jackson
Amazon Alexa va implementa...

Vanzari de un milion de euro si listare pe Net-A-Porter , Luisa Via Roma si Amazon

Managerul estimeaza ca in cele trei luni si jumatate care au ramas din 2015 compania va ajunge la vanzari de 50-60.000 de euro. Iar in trei ani, cei doi isi doresc sa aiba o cifra de afaceri de un milion de euro, cu o marja de profit de 30%.

“Vrem sa vindem pe Amazon si pe site-uri de fashion precum Luisa Via Roma si Net-A-Porter.com. Pe Amazon speram sa fim pana la finalul anului, insa pentru celealte doua site-uri va dura mai mult pentru ca reprezentantii lor vor sa vada produsele, sa vada cum merge business-ul. Trebuie sa dovedim ca oferim o anumita calitate”, a explicat Cristian Stefanescu.

De altfel, pentru a putea vinde prin intermediul Amazon, cel mai mare retailer la nivel global, sotii Stefanescu au inregistrat compania Colours of my life atat in Romania cat si in Irlanda, intrucat americanii nu colaboreaza inca cu business-uri romanesti.

Citeste si:
Cum arata VAN-urile electrice pe care Amazon plateste 4 mld. de dolari
Amazon a facut o comanda de 4...

In doi ani estimeaza ca 10% din vanzari vor fi din Romania

“La inceput vom vinde mult in Romania, Bulgaria si Portugalia, dupa cum ne arata cateva studii pe care le-am facut, insa ma astept ca in aproximativ doi ani vanzarile din Romania sa ajunga la aproximativ 10% versus strainatate”, spune Cristian Stefanescu.

Produsele vor fi vandute initial doar online, insa fondatorii Colours of my life isi doresc ca in trei ani sa deschida un magazin fizic in Londra sau Paris.

Cei doi antreprenori au investit in lansarea Colours of my life in jur de 180.000 de euro, peste 100.000 de euro fiind alocati pentru achizitia de materie prima si manopera. Astfel, material prima (metrajele din piele si accesoriile) au fost cumparate din Italia, in timp ce printarea si fabricarea produselor a fost facuta in Romania. Sume mari de bani au fost investite si in marketing.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
De ce Revolut isi permite servicii mai ieftine decat bancile